Utdrikkingslag?

Nibbe

Glad i forumet
har ei venninne som skal gifte seg i sommer [:D]
har dere noen tips til hva man kan finne på i et utdrikkingslag?

ingen som har vært på utdrikkingslag å kan fortelle hva dere gjorde?
har vore på 1 eg, å da fikk vi bruden til å hoppe i fallskjerm.. det var gøy [:D]

Det er jo så vanskelig, kommer an på hvordan hun er! Det vanlige er jo å dra på ting som gocart, seiltur eller der hvor man tar på seg sumodrakter og hopper rundt (uten at jeg husker hva det heter). Noen har med at man skal gå i stygge klær, selge "morrabrød" på torget eller sitte i rundkjøring med skilt "bert så tar jeg en knert".

Jeg skal også gifte meg til sommeren og har sagt til min forlover at jeg nekter å bli med på noe som helst sånne ting, det er ikke meg i det hele tatt. Jeg vil helst bare gå på kafè eller piknik, venninnefotografering og så ta en fest hjemme hos noen. Hvis jeg må gjøre noe sånne typiske utdrikningslagting blir jeg ikke med.[8D]

Kommer vel litt an på hvor du bor og hva bruden liker...

Jeg synes et utdrikningslag skal være noe kjekt, noe som kan gi en opplevelse, og noe som bruden kan se tilbake på med gode minner!
Synes det er så tåpelig med de der "drite-ut-lagene".

ja, har lysst å gjøre noe spesielt, ikke noe utdriting... det hadde eg ikke likt om noen gjorde mot meg [:D] vennefotografering hørrtes jo gøy ut [:D]

Det kommer litt ann på hvordan bruden er egentlig.
Noen syns det er greit å bli litt driti ut og andre liker det IKKE.

Jeg har vært med på utdrikkingslag hvor bruden står i utkledning og har auksjon på div ting på torget, ei anna ei solgte boller.
Jeg har også laget et utdrikkningslag med en rebus der bruden samlet inn festen sin( folk sto på forskjellige plasser) og vi gjorde ting i sammen. Akte på søppelsekker og hadde magedansetime og fest til slutt.

ja, trur ikkje hu hadde vore med på nakenbilder akkurat...[:D]
Takk for svar jenter [:D] har fått litt ideer nå

scrappekurs-kveld hvor alle venninne lager sin sine i et album til bruden. alle tar med sine favorittbilder/minner de har fra sin tid som venninne...

Det spørs mye på hvordan ho liker ting
noen kler seg ut og får forskjlige oppgaver.EN vet jeg om klede seg som bonde og solgte poteter
her så er det en del som drar på skytterbanen og tar noen skudd der
noen leger opp til hyggekveld med gaver og god mat
noen tar en tur bort som med danskebåten eller lignene

Et tips: Ta masse bilder av laget og lage album av etterpå, så kan gjestene på dagen se hvordan utdrikkingslaget deres var[:D][:D][:D][:D][:D]

scrappekurs-kveld hørrtes kjempegøy ut [:D] en tur m danskebåten også [:D]
mangen gode forslag. får ha et møte m dei andre (ikke bruden)som skal være med så får alle være med å bestemme hva vi skal finne på

skal ta masse bilde ja [:D] lurte litt på å filma litt også[:D] gøy å ha å sjå noen år etterpå

Vi hadde leid en minibuss da vi måtte kjøre ei stykke for å komme oss inn til byen.
(vi dro en gjeng hjem til henne å vekket henne i sengen, fikk på henne en onepiece og dro henne med oss inn i minibussen)
I bussen begynte drikkingen med en gang[8D] ..men likevel forsiktig, og med litt frokost, da dette skulle bli en suksess!

Vi hadde 2 temaer.
Første antrekk ble hun kledd opp som en nydelig indianer, og vi cowboyer. (hjemmelaget antrekk til alle mann).
Var i dette antrekket hun måtte selge bollemus m.m fra en kurv inni sentrum og gikk bar til bar runde med.

Andre antrekk ble hun kledd opp som en Kaptein, og vi pirater.
Da hadde vi kjøpt antrekkene som vist på bildene under til henne og til oss selv.

Den kommende bruden var kaptein.                                          ..og vi var piratene hennes[:D]

Så hadde vi en svart "tannlakk" vi piratene måtte ha på tennene (for å se tannløse ut når vi smilte). Dette lot vi kapteinen vår slippe unna[:)] ..hun skulle bare være vakker vakker vakker, og det var hun![:)]

Mellom skiftene av antrekk, var vi på et hotell å koste oss i et uteboblebad og drakk drinker. Etterpå ordnet vi oss og fikk på oss det andre antrekket og gikk så ned i lobbyen, mens 2 stk hadde bruden med på et hotellrom og ordnet henne der.
Da hun kom ned med heisen til lobbyen, overrasket vi henne med en sang vi hadde diktet til melodien til "Kaptein Sabeltann - Hiv o' hoy". Bruden ble så positivt overrasket at hun tok til tårene[:D] ..også holdt vi jo på å bli blitzet ihjel av av fotoapparatene til alle kineserne som var på hotellet akkurat da[8D][:D]

Etter å ha tørket gledestårene, tok vi henne med inn i "ballsalen" til hotellet (var bare oss fra utdrikningslaget der) hvor vi spiste nydelig bigg og dessert. Etterpå ble det litt dansing før vi skulle ut på byen, samt et skikkelig flott samlebilde av oss alle mann[:)] 

Jeg tok på meg ansvaret å filme og knipse bilder underveis. Til bryllupet lagde jeg en bildevideo m/litt filmklipp av morsomme øyeblikk (lagde alt inne på Windows Movie Maker - var ikke så avansert).

Vi hadde forresten avtalt med en kar om å hente oss med en båt ved kaia på ene siden av sentrum og få han til å kjøre oss til den andre siden, hvor vi så skulle synge ei piratvise mens vi gikk på land utfor en stor utepup med masse folk. Men vi valgte heller å kose oss lenge med uteboblebadet og deilig mat, istedet for å stresse oss rundt omkring og bli sørpefull for tidlig.

Hun tjente forresten 1200,- fra kurven og litt morsomme sprell utenom[;)]

Beste utdrikningslaget jeg noen gang har vært med på!![:D][:D]

Hørrtes kjekkt ut [:D] skal nok være i Stavanger, så kunne kanskje fått til å kommt oss ut m en båt..
sella bollemus ja[:D] haha. noe må hu nok få selga å tjena seg litt peng.
Glede meg masse [:D]

Var i utdrikningslag i sommer, då møtte eg, å dei to forloverne opp hos bruden, den eine forloveren ordna håret, hu andre frokost å eg sminken. Så kom resten av jentene, vi spiste frokost, satte oss i bilene å kjørte litt for å forvirre bruden, så kjørte vi dit vi skulle, å spille paintball. etter det kjørte vi til Stavanger sentrum, å satte oss på en pub å drakk litt.. Der fikk bruden en Asti av betjeningen(dette var ikke planlagt), så kjørte vi hjem til der vi skulle være, grillet å koste oss med drikke...
Etter det så drakk vi litt å hadde dildoparty(eg sto for det, driver med det )... Bruden fikk og i oppgave å presangtere noen av varene... Vi hadde og lagt noen spørsmål om brudgommen som hun skulle svare på, hadde tidligere fått svarene fra han.... Hun måtte shotte på feil svar[:D]

Så drakk vi, festet å snakket! Bruden koste seg kjempemasse!
hadde og "godteposer" til alle sammen med litt snop i å en liten vibrator [:D]

Det hørrtes også kjekkt ut [:D] eg og vil ha godtepose m snop å vibrator morsomt

ORIGINAL: Labambie

Det er jo så vanskelig, kommer an på hvordan hun er! Det vanlige er jo å dra på ting som gocart, seiltur eller der hvor man tar på seg sumodrakter og hopper rundt (uten at jeg husker hva det heter). Noen har med at man skal gå i stygge klær, selge "morrabrød" på torget eller sitte i rundkjøring med skilt "bert så tar jeg en knert".

Jeg skal også gifte meg til sommeren og har sagt til min forlover at jeg nekter å bli med på noe som helst sånne ting, det er ikke meg i det hele tatt. Jeg vil helst bare gå på kafè eller piknik, venninnefotografering og så ta en fest hjemme hos noen. Hvis jeg må gjøre noe sånne typiske utdrikningslagting blir jeg ikke med.[8D]

Enig, jeg vil bare ha en fin dag med de vennenne som betyr mest for meg. Jeg gidder ikke gjøre såne ting på gata eller noe. Men jeg har alltid vært en sangfukg og en reser i singstar så håper jeg får synge i studio[8D][:D]

Mine søstre arrangerte et supert utdrikningslag for meg! Begynte med at de hentet meg med bil (de bor 2 timer unna meg) også skravlet vi og jeg drakk vin i bilen. Så stoppet de ved et gatekjøkken, der det dukket opp en motorsykkel. Jeg skulle sitte bakpå denne! Var livredd mesteparten av veien, men er gøy nå i ettertid. Vi kjørte til et SPA-hotell, der jeg møtte alle venninnene mine som skulle være med på utdrikningslaget. Så fikk jeg en times kroppsmassasje, herlig! Etter det måtte jeg kle meg i struttekjole og masse dilldall. Så spiste vi deilig lunsj på stranda ved hotellet.

Deretter gikk vi opp i byen der jeg ble sminket på et parfymeri, fikk med masse små vareprøver også [:)] Så var det kaffe og kaker på et bakeri, mens vi hadde quiz med spørsmål om masse ting fra barndommen og ungdomstiden min [:D] Så dro vi hjem til foreldrene mines hus, der festen skulle være. Vi hadde festen på Bakeloftet til min mamma, der hun stekte pizzaer i bakerovnen. Hadde ballonglek (en ballong for hver eks-kjæreste, og jeg måtte fortelle historien om dem....) Så hadde vi drikkelek og skravlet masse. Etter det hadde vi magedans-kurs, det var kjempegøy! Også ble det sing-star utover natta [:D]

så masse gøy me kan finna på

Ser dere skal være i Stavanger.
Ute på jæren er det er glassblåseri, hvor man feks utdrikningslag kan få blåse sine egne glasskuler (som faktisk blir kjempefine)
Noe sånt kunne jeg tenkt meg

link til glassblåseri: http://www.mingarwalkerglass.no/

Back
Topp