Vi hadde leid en minibuss da vi måtte kjøre ei stykke for å komme oss inn til byen.
(vi dro en gjeng hjem til henne å vekket henne i sengen, fikk på henne en onepiece og dro henne med oss inn i minibussen)
I bussen begynte drikkingen med en gang[8D] ..men likevel forsiktig, og med litt frokost, da dette skulle bli en suksess!
Vi hadde 2 temaer.
Første antrekk ble hun kledd opp som en nydelig indianer, og vi cowboyer. (hjemmelaget antrekk til alle mann).
Var i dette antrekket hun måtte selge bollemus m.m fra en kurv inni sentrum og gikk bar til bar runde med.
Andre antrekk ble hun kledd opp som en Kaptein, og vi pirater.
Da hadde vi kjøpt antrekkene som vist på bildene under til henne og til oss selv.

Den kommende bruden var kaptein. ..og vi var piratene hennes[:D]
Så hadde vi en svart "tannlakk" vi piratene måtte ha på tennene (for å se tannløse ut når vi smilte). Dette lot vi kapteinen vår slippe unna[:)] ..hun skulle bare være vakker vakker vakker, og det var hun![:)]
Mellom skiftene av antrekk, var vi på et hotell å koste oss i et uteboblebad og drakk drinker. Etterpå ordnet vi oss og fikk på oss det andre antrekket og gikk så ned i lobbyen, mens 2 stk hadde bruden med på et hotellrom og ordnet henne der.
Da hun kom ned med heisen til lobbyen, overrasket vi henne med en sang vi hadde diktet til melodien til "Kaptein Sabeltann - Hiv o' hoy". Bruden ble så positivt overrasket at hun tok til tårene[:D] ..også holdt vi jo på å bli blitzet ihjel av av fotoapparatene til alle kineserne som var på hotellet akkurat da[8D][:D]
Etter å ha tørket gledestårene, tok vi henne med inn i "ballsalen" til hotellet (var bare oss fra utdrikningslaget der) hvor vi spiste nydelig bigg og dessert. Etterpå ble det litt dansing før vi skulle ut på byen, samt et skikkelig flott samlebilde av oss alle mann[:)]
Jeg tok på meg ansvaret å filme og knipse bilder underveis. Til bryllupet lagde jeg en bildevideo m/litt filmklipp av morsomme øyeblikk (lagde alt inne på Windows Movie Maker - var ikke så avansert).
Vi hadde forresten avtalt med en kar om å hente oss med en båt ved kaia på ene siden av sentrum og få han til å kjøre oss til den andre siden, hvor vi så skulle synge ei piratvise mens vi gikk på land utfor en stor utepup med masse folk. Men vi valgte heller å kose oss lenge med uteboblebadet og deilig mat, istedet for å stresse oss rundt omkring og bli sørpefull for tidlig.
Hun tjente forresten 1200,- fra kurven og litt morsomme sprell utenom[;)]
Beste utdrikningslaget jeg noen gang har vært med på!![:D][:D]