Utblåsningsalarm; Dødsfornærmet!

eadni

Forumet er livet
Dette tar visst aldri slutt? Man er like hårsår når det gjelder sine barn, om det skulle være 1. eller som nå 3.mann!
Som om det ikke skulle være nok med at man føler at bebisen ens er utstilt på Freakshow på bursdagsselskap, hvor han ligger på magen på gulvet sammen med en 2 mnd yngre baby som allerede kryper og klatrer. Bebisen min ligger fortsatt bare å sparker litt på magen, ruller og dytter seg bakover. Han blir regelrett ledd av. På toppen av kransekaka får han denne kommentaren fra en når jeg forteller at han skyver seg frem på rumpa når han sitter: "HA, ha! Han blir som en pingvin når han vandrer!" :mad:
Den var DRØY og veldig ufølsomt og ingen andre syns Den var fin heller!

Så dere som har bebiser som er tidlig ute, vær forsiktig med kommentarer til andre som ikke har det. Det er så veldig veldig sårende! :( IKKE kom med velmenende tips om du ikke blir spurt, det smaker bæsj! :smiley-angry002
Jeg syns ikke det er leit å lese herinne om bebisene som er tidlig ute, for det er også mange her som ikke er det. Dere skal bare være stolte, for jeg vet at vi blir det når vår tid kommer :joyful: Vi er ellers kjempestolte over alt 'annet' han kan. :Heartblue
 
Enig! Min er nok sånn helt rundt "normalen" i utvikling, men man føler alltid litt på foreldrene til de som er veldig tidlig ute. De forventer liksom at alle er så tidlige! Men alle babyer og barn er så forskjellige og det er det som er så fint ❤️ alle lærer å både gå og snakke når de er modne til det! Og noen begynner tidlig med å gå men er sene med språket osv. Folk bør passe sine egne saker :) jeg er på en måte glad for at W ikke er blant de som går ved 8 mnd, for det er et slit, de har jo null kontroll :eek:
 
Skjønner deg godt, man er veldig følsomme når det gjelder egne barn. De er kjempe forskjellige, og sånn skal det være! Ingen grunn til å haste utviklingen, den kommer når den kommer :) Det aller meste er jo innenfor "normalen".
 
Helt enig med deg. Matheo er litt etter på enkelte ting fysisk, men mentalt er han tidlig ute. Vi var på felles 8 mnd kontroll og matheo var den eneste som ikke satt selv. De andre gjorde det. Men igjen så ser jeg at han f.eks lærte andre ting fortere. Hadde noen sakt det om matheo så hadde jeg også blitt såra og sint. Ingen som tenker seg om engang!
 
Helt enig med deg!
Gutten min tror jeg er både og, han blir 10 mnd denne mnd å han sitter ikke 100% selv å han spiser eller drikker ikke selv, mens husverten si jente som er 1 1/5 mnd mindre sitter helt selv med stål kontroll!
Selvfølgelig tenker jeg på det å lurer på om det er min feil at han er sen i noen tilfeller, men jeg tenker og at alle er forskjellige å slikt er det bare, han er perfekt i mine øyne om han er tidlig eller sen i utviklingen :)
 
Alt folk får ut av seg!
Jeg er faktisk litt overrasket over alt folk har å kommentere når det gjelder mitt barn. Lille gutt er bra tidlig så de sier ikke så mye på det, men vi har valt å ikke introdusere sukker for han før han er 1 år og det får vi mye peis for.
Det er så utrolig viktig og huske på at de små er ulike og tidsrammen for hvor gamle de skal vere når de lærer ditt og datt kan variere utrolig mye uten at det er noe gale i det hele tatt.
 
Folk sier det utroligste! :grumpy: min gutt på 9 mnd krabber ikke, bare ligger på magen og vipper, sitter ikke selv og er ikke den mest skravlete heller.. Men jeg stresser ikke! Du er ikke alene :happy:
 
Alt folk får ut av seg!
Jeg er faktisk litt overrasket over alt folk har å kommentere når det gjelder mitt barn. Lille gutt er bra tidlig så de sier ikke så mye på det, men vi har valt å ikke introdusere sukker for han før han er 1 år og det får vi mye peis for.
Det er så utrolig viktig og huske på at de små er ulike og tidsrammen for hvor gamle de skal vere når de lærer ditt og datt kan variere utrolig mye uten at det er noe gale i det hele tatt.
Haha! Apropos sukker; Vi liker heller ikke å gi sukkerdrikke eller kaker/godteri/is til små ihvertfall før de fyller året. Her om dagen var vi på selskap hvor noen absolutt skulle gi saft til han. Sa pent om at er det så nødvendig, men nei han måtte jo også få. Tror dere ikke at han nektet å drikke xsmile9 En annen sku ha han til å smake på krem,men han nektet å åpne munnen. :rolleyes:
 
Dette tar visst aldri slutt? Man er like hårsår når det gjelder sine barn, om det skulle være 1. eller som nå 3.mann!
Som om det ikke skulle være nok med at man føler at bebisen ens er utstilt på Freakshow på bursdagsselskap, hvor han ligger på magen på gulvet sammen med en 2 mnd yngre baby som allerede kryper og klatrer. Bebisen min ligger fortsatt bare å sparker litt på magen, ruller og dytter seg bakover. Han blir regelrett ledd av. På toppen av kransekaka får han denne kommentaren fra en når jeg forteller at han skyver seg frem på rumpa når han sitter: "HA, ha! Han blir som en pingvin når han vandrer!" :mad:
Den var DRØY og veldig ufølsomt og ingen andre syns Den var fin heller!

Så dere som har bebiser som er tidlig ute, vær forsiktig med kommentarer til andre som ikke har det. Det er så veldig veldig sårende! :( IKKE kom med velmenende tips om du ikke blir spurt, det smaker bæsj! :smiley-angry002
Jeg syns ikke det er leit å lese herinne om bebisene som er tidlig ute, for det er også mange her som ikke er det. Dere skal bare være stolte, for jeg vet at vi blir det når vår tid kommer :joyful: Vi er ellers kjempestolte over alt 'annet' han kan. :Heartblue

Sniker! Så ufint!!! Blir sint :mad: At det går an! Folk bør skjerpe seg :arghh: Her var det masse mas om at han måtte begynne å gå snart og mye styr med det :meh: Folk roet seg pent ned da han var 15 mndr. De spurte nemlig om han ikke kunne gå snart, hvor jeg svarte "Nei, men han kan fargene og å telle til tre" (det kunne han). :p
 
Back
Topp