Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk snupp, greide å få laget kaken, har så mange flotte maskiner;-) Også fikk jeg mannen til å rydde og vaske do. Da gjenstår bare støvsuging som absolutt minimum av det som må gjøres før det kommer folk. (Vasker desverre alt for sjeldent, så nå MÅ jeg*kose på*
Skulle kommet opp og hjulpet deg, men er litt langt å kjøre så sent.![]()
Kan du ikke sette gubben i arbeid?![]()
* æpp'n *
Mannen la Dani, jeg hadde ikke sjans. Har kort lunte når jeg er sliten og vil ikke at det skal gå ut over barnaGå å kos med dani, drit i å vaske, rydde kan man alltids gjøre i en fei ved å kaste alt rot inn i nærmeste skap og hvem trenger vel kake? Ta deg en tur på butikken i morgen å kjøp is, nonstop og peanøtter![]()
Hm, her var visst alle de gode rådene jeg ikke følger selv...
Tusen takkSender deg en god bamseklem!
HihiSå flink du er! Jeg ble sliten bare av å lese det du måtte gjøre. Klem til deg![]()
Takk;-) Tenker egentlig ikke over det. Har vel hatt en og annen utblåsning om han (typ svart mat osv), men stort sett er han jo verdens beste. Er jo en grunn til at jeg har valgt ham;-)Det går nok helt fint i morgen![]()
Vil forresten gi deg skryt! Du er utrolig flink til å skrive godt om mannen dinmange klarer jo ikke å tømme seg for eder og galle når det kommer til hvor håpløs mennene deres er, men du er virkelig god på å gi ett godt inntrykk av samboeren din
![]()