Utblåsning

MTDC

Forumet er livet
VIP
Barseltreff i morgen og jeg er enda ikke ferdig med å bake kake, rydde og vaske, Dani greier ikke å sove og energinivået mitt er på bånn på grunn av medisiner. Blæ!

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

*kose på*
Skulle kommet opp og hjulpet deg, men er litt langt å kjøre så sent.:)
Kan du ikke sette gubben i arbeid? :)

* æpp'n *

Gå å kos med dani, drit i å vaske, rydde kan man alltids gjøre i en fei ved å kaste alt rot inn i nærmeste skap og hvem trenger vel kake? Ta deg en tur på butikken i morgen å kjøp is, nonstop og peanøtter :)

Hm, her var visst alle de gode rådene jeg ikke følger selv...

Huff! En stor og kjærlighetsfylt forståelsesfull KLEM :) akk sukk huuffd

*kose på*
Skulle kommet opp og hjulpet deg, men er litt langt å kjøre så sent.:)
Kan du ikke sette gubben i arbeid? :)

* æpp'n *
Takk snupp, greide å få laget kaken, har så mange flotte maskiner;-) Også fikk jeg mannen til å rydde og vaske do. Da gjenstår bare støvsuging som absolutt minimum av det som må gjøres før det kommer folk. (Vasker desverre alt for sjeldent, så nå MÅ jeg:-P)

Gå å kos med dani, drit i å vaske, rydde kan man alltids gjøre i en fei ved å kaste alt rot inn i nærmeste skap og hvem trenger vel kake? Ta deg en tur på butikken i morgen å kjøp is, nonstop og peanøtter :)

Hm, her var visst alle de gode rådene jeg ikke følger selv...
Mannen la Dani, jeg hadde ikke sjans. Har kort lunte når jeg er sliten og vil ikke at det skal gå ut over barna:-P

Hadde lovet jentene kake, så det måtte jeg bare få gjort, egentlig veldig glad i å styre på kjøkkenet (i motsetning til alt annet husarbeid).

Huff. Nå begynner medisinene å gå utover magen også. Krysser fingrene for at det går bra i morgen likevel :-P

Så flink du er! Jeg ble sliten bare av å lese det du måtte gjøre. Klem til deg :)

Så flink du er! Jeg ble sliten bare av å lese det du måtte gjøre. Klem til deg :)
Hihi:-) Fikk jo ikke gjort stort, da:-P Får bare gjøre mest mulig etter frokost i morgen. De kommer jo ikke før 11:-P

Det går nok helt fint i morgen :)

Vil forresten gi deg skryt! Du er utrolig flink til å skrive godt om mannen din :) mange klarer jo ikke å tømme seg for eder og galle når det kommer til hvor håpløs mennene deres er, men du er virkelig god på å gi ett godt inntrykk av samboeren din :)

Det går nok helt fint i morgen :)

Vil forresten gi deg skryt! Du er utrolig flink til å skrive godt om mannen din :) mange klarer jo ikke å tømme seg for eder og galle når det kommer til hvor håpløs mennene deres er, men du er virkelig god på å gi ett godt inntrykk av samboeren din :)
Takk;-) Tenker egentlig ikke over det. Har vel hatt en og annen utblåsning om han (typ svart mat osv), men stort sett er han jo verdens beste. Er jo en grunn til at jeg har valgt ham;-)

Back
Topp