Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi kom hjem fra sykehuset på søndag og trilla første turen i dag. Greit å få på plass amming, ta igjen litt søvn osv først. Håper på å trille omtrent daglig, er ei rute her som er ca 1 mil jeg pleide å gå med førstemann.
Har bare vært ute 3 ganger til nå, til butikk og henta storesøster i Bhg blir mer fra neste uke for da skal sambo tilbake på jobb og kan ikke hjelpe til med å hente osv i bhg
Er 16 dager siden hun ble født. Så har begynt med trilleturer de siste dagene. Hun sover veldig godt i vogna. Er sykt humpete og dumpete ute, hele vogna rister når vi går.. Men hundene må jo også få en tur
Blir bedre når snøen går veldig glad jeg har emmaljunga på sånt føre <3
Triller på butikken og tilbake. Praktisk med vogn, da kan jeg stappe hundene under vogna inne på butikken
Har ikke vært ute å trillet enda og frøkna er 3 uker. Sist uke var storesøster syk og denne uka her er jeg syk men har trillet litt på butikken og kjøpesenter da