Ut på tur :)

Har hund som må luftes minst 1 gang før samboer kommer hjem fra jobb, så triller vi daglig. I helgene ser vi an været men da triller vi sammen :-)

Vært ute med vogna to ganger siden hun ble født 1/2. Er så sliten av tøffe barsel-uker. :(

Vi kom hjem fra sykehuset på søndag og trilla første turen i dag. Greit å få på plass amming, ta igjen litt søvn osv først. Håper på å trille omtrent daglig, er ei rute her som er ca 1 mil jeg pleide å gå med førstemann.

Har bare vært ute 3 ganger til nå, til butikk og henta storesøster i Bhg:) blir mer fra neste uke for da skal sambo tilbake på jobb og kan ikke hjelpe til med å hente osv i bhg

Gått tur 2 ganger siden fødsel 02.02. Vært så mye stress og sykdom så har ikke passet noe særlig enda. Men håper veldig at det skal endre seg fremover :)

Triller noen ganger i uken.. vill gjøre det hverdag framover:) Har godt av å gå litt, kondissen er som er 80åring...

Er 16 dager siden hun ble født. Så har begynt med trilleturer de siste dagene. Hun sover veldig godt i vogna. Er sykt humpete og dumpete ute, hele vogna rister når vi går.. Men hundene må jo også få en tur :)
Blir bedre når snøen går :) veldig glad jeg har emmaljunga på sånt føre <3
Triller på butikken og tilbake. Praktisk med vogn, da kan jeg stappe hundene under vogna inne på butikken :)

Hver dag siden vi kom hjem faktisk :p har vært strålende vær :)

Triller hver dag for å hente storebror i barnehagen, og småturer på butikken o.l.

Bare en gang siden fødsel 10.02. :rolleyes: jeg venter på at kalosjen til vognen skal bli ferdig på renseriet:-)

Ikke vært ennå faktisk ! Vært så mye syntes jeg til nå. Til helga kanskje :p

Han er 4 uker snart, og vi har stort sett kommet oss ut en tur hver dag. Bortsett fra den første uken.

Har ikke vært ute å trillet enda og frøkna er 3 uker. Sist uke var storesøster syk og denne uka her er jeg syk :( men har trillet litt på butikken og kjøpesenter da

Bare en gang desverre :/ punktert slange på vogna og mange kuldegrader har satt en stopper for oss :/

Må starte å trille på mandag. Da skal sambo på jobb og vi har en hund som må ha tur. Hsn blir da 9 dager.

De første 2 ukene ble det lite trilling pga dårlig vær og kulde. Prøver å trille hver dag så lenge været er fint :-)

Prøver hver dag:-)

Back
Topp