Ut med de gamle og inn med de nye - Symptomer i andre trimester

Ja damer, nå er vi alle i andre trimester! Noen som merker forskjell? Noen symptomer som har blitt borte? Noen nye?

-Selv er jeg ikke lenger kvalm, hurra!
-I bedre form, men fortsatt trøtt.
-NÅ først har litt ømme og voksende pupper kommet, sist var det i første trimester.
-Bekkenet begynte å krangle denne uka...det kom i uke 27 sist...
-Hormonell, ingen forandring der...

Tja, føler meg bedre nå, sånn generelt, kanskje fordi magen har blitt en gravidmage (allerede!) og ikke bare blubbeti-blubb. DET har skjedd fort, siste uka kanskje. *pop* sa det, og der var den :)

16+5 i dag.
 
Her er kvalmen heldigvis også borte og er i bedre form men er fremdeles trøtt og lite energi. Blir slått ut bare å jobbe 50% og magen er mye større nå enn sist.
 
Vondt i lysken, usikker på om det er ligasmerter eller bekkenløsning.
Trøtt etter jobb, helt forferdelig om fredagene. Tar på å jobbe fullt og mye alene med en snart 2 åring.
Litt ømme pupper, det har kommet litt tilbake.
Ellers fin form!
 
Mye mindre kvalm nå, klarer endelig å få i meg mat igjen. Men nå må jeg passe på å spise ofte nok, hvis ikke blir jeg dårlig. Blir sulten igjen to timer etter ett måltid. Har mye mer energi, men er til tider sliten. Har jeg gjort mye husarbeid for eksempel blir jeg veldig sliten etterpå. Hodepinen kommer sterkt inni mellom. Er veldig oppblåst og forstoppet. Det som er det største problemet nå. Sexlysten er komt tilbake (har vært totalt fraværende en god stund) og blir veldig fort irritert, spesielt på sjefen.

Tenker å begynne å trene igjen nå. Håper energien strekker holder til det :)
 
Kvalmen er borte. Men blir litt små dårlige å svimle når eg skal gjør noe eller gå på turer. Har en bekken så ikke vil Vær venn me meg, syke smerter ner øve en foten og hoften. Har litt problemer me å gå på den. Vondt I håve sliten og mye trøtt. Glede meg til juli :p
 
14+1 idag :happy:
Sliter fortsatt mye med kvalme og oppkast, men begynner å bedre seg så nå som jeg får litt pauser innimellom. Ellers er jeg endel svimmel og fortsatt ganske trøtt.. men har troa på at det gir seg nå snart:p
 
Kvalmen har vært borte siden ca uke 12, men kan fortsatt bli litt dårlig hvis jeg ikke får i meg mat. Lukter kan også trigge kvalme:meh:
Litt begynnende halsbrann
Mye trøtt
Sexlyst er fremdeles fraværende, men regner heller ikke med at den kommer tilbake før etter fødsel.:rolleyes:
Litt svimmel når jeg er på jobb. Har en jobb der jeg står veldig mye.

Bortsett fra diger mage, så er jeg i god form nå, håper det varer en stund! :)
 
Back
Topp