Utålodig

22 dager igjen og nesten frisk igjen etter influensa. Kjenner det er helt greit å vente noen uker til :)

4 dager til termin, og har blitt lurt mange ganger til å tro at NÅ skjer det noe, men så viser det seg gang på gang å bare være maserier. 2. gangs, og kynnerne kjennes akkurat som de første riene jeg fikk sist. Har hatt det sånn i 3-4 uker nå, og begynner å bli mektig sliten og lei! Hadde litt høyt blodtrykk på kontroll i går, så skal til daglig sjekk av blodtrykk og urin framover, og heldigvis ga legen uttrykk for at han ikke skulle la det gå særlig langt over termin før han sender meg til sykehuset.

18dager igjen til termin og jeg er superklar for å møte snuppa. Gruer meg litt til fødsel men vet at når jeg først er i gang så blir d bra. Har mye maserier og tenker flere ganger om dagen at nå er vi i gang også dabber det av. Fryktelig slitsomt, selv om jeg kan gå flere uker til får man jo forhåpninger når kroppen driver sånn. Med nr 1fødte jeg dagen etter termin, med nr 2 fødte jeg 10 dager før termin og med nr 3 fødte jeg 10 dager etter termin. Babyen kommer vel når hun er klar.

19 dager til termin,og veldig klar får og møte jenta mi nå :-) har mange tegn som sier at ting vill skje før,håper det stemmer :-) sliten og lei og mye smerter i bekkenet og nedover bena :/

Hadde termin sist fredag, så 6.dag på overtid i dag. Skal på kontroll imorgen om ingenting skjer før da. Har hatt mye regelmessige kynnere (5-10 min imellom) de siste dagene og tror slimproppen gikk for to dager siden. Synes det er vanskelig å være førstegangs og ikke vite helt hva man skal kjenne etter og hvordan riene kjennes...

Back
Topp