Utålodig

Spirevipp

Forelsket i forumet
Synes det er så mange som endelig får møte de små skattene sine om dagen, mens her er det foreløpig lite som tyder på fødsel. Fortsatt 18 dager igjen til termin her.. Så for å "trøste" meg selv litt: 1. hvor mange er vi igjen som fortsatt går og venter? 2. Er du klar for fødsel eller tenker du at den lille kan vente litt til?
 
Jeg har termin i morgen og her har det heller ikke skjedd noe.. :( Er første så har "regna" med å gå litt over, men når det brått nærmer seg venter jeg jo litt.. :wacky: Tror jeg aldri blir klar til fødsel, spent på hva som kommer og hvordan det blir.. Men har veldig lyst å hilse på lillegutt, så vil jo gjerne bare bli ferdig og ;) håper bare jeg slipper å gå hele 10 dager over før det skjer noe pga igangsetting...
 
5 dager til termin men lille trives tydeligvis alt for godt i magen! Møkklei av ventetiden nå! Alt er på plass og klart, vi mangler bare gutten! Skal til jm igjen på termindato viss ingentig skjer før og da blir det henvisning til trivselskontroll på sykehuset. Skal nok se det blir overtid:p
 
6 dager til termin. Ikke tegn på noe som helst. Hodet var ikke festa på sist kontroll heller. Men jeg skulle gjerne hatt han ut fort for i følge UL så kommer han til å bli en sværing! :p
 
Terminen var 04 september, og fortsatt ingen bebis.. Er en smule utålmodig nå, sliten og lei. Alt er ordnet og på plass så går bra å venter!
Vil bare at ho skal komme nå, men ho trives vel godt der inne.. Sykehuset skal ringe meg enten i morgen eller på fredag, så får se hva dem sier :)
 
Har termin 15. september. Er så delt, kroppen min, bekkenet og hodet mitt er helt klart for baby! Men skulle gjerne tatt den siste shiningen av huset først og fått enda noen småting på plass. Vi har mye tid denne helga så det er helt greit hvis det skjer ila neste uke. Sist gikk jeg åtte dager over, men er IKKE klar for det igjen!
 
Termin om 8 dager og tror ikke hun kommer før hvertfall. Merker noe murringer og stikkinger bare. Skal på kontroll på termindato, så får vi se da. Vi er klare for å ta henne i mot, men er ikke desperat utålmodig ennå heldigvis. Er forberedt på at det kan ta tid:)
 
Termin i morgen! Ingen tegn på at hun har tenkt seg ut foreløpig.. Hodet ikke festet og ingen modningstegn .. Uæ! Jeg har begynt å bli skikkelig utålmodig og er for rastløs til å gjøre noe som helst!
 
Jeg har også termin om 18 dager :). Første kom før så er så innstilt på at lillesøster gjør det også. Men ingen garanti. Med første var eg innstilt på overtid så rakk aldri bli lei. Dette svangerskapet har vært mye tyngre og hatt flere plager. Så er klar no egentlig. Føle med deg ❤️
 
Termin om 12 dager, men kjennes ut som at han kommer før helga er over. Har tidligere sagt at han kommer på termin, men nå er jeg ganske sikker på at han kommer før..
Stort sett alt er klart så ikke noe problem om han skulle komme nå:)
 
Last edited:
Å, godt å høre at det var flere her! :cat: Merker at jeg blir ganske asosial og isolert av å gå hjemme. Bruker jo dagen til å få unna det groveste husarbeidet (og fort går det ikke), og så må jeg ha en liten dupp, og vips er jo eldstefrøkna hjemme fra skolen. :wacky: Var på km-kontroll i dag og hodet var ikke helt festet enda, så bare å vente..
 
Jeg har termin om 2 dager og vært veldig klar for å få prinsen ut lenge! Men har nå innstilt meg på at det kanskje blir overtid så får det heller være overaskelse om han vil komme ut i natt eller i morgen Jeg har egentlig ikke grudd meg noe til fødsel men da jeg så fødeavdelingen i går så kjente jeg litt på det at gruer meg litt også til smertene!
 
6 dager til termin her! Gleder meg til å bli ferdig så har blitt nokså utålmodog her og:p mye modnigstegn så håper det skjer noe snart:)
 
Hadde termin i går, men ser ikke ut til at det skjer noe her heller ble satt i gang 8 dager over termin sist, så er forberedt på ihvertfall 1 uke over denne gangen også:)
 
Termin i dag, men ingenting som tyder på at hun har tenkt seg ut med det første. Jeg er veldig klar, men prøver å ikke bli for utålmodig. Det skjer når det skjer, og lærte sist at det ikke nytter å lete etter tegn. Jeg merket når riene var i gang for å si det sånn ;)
 
Termin om 7 dager , kan være tålmodig en uke til men har ikk lyst å gå over termin . Kroppen er sliten og har smerter i ryggen hoftet. Er veeeeeldog lei:(
 
Termin om 17 dager, men blir satt i gang om 6 dager :) så nå er det nedtelling ;)
 
6 dager til termin her. Endel nedpress og kynnere, men det er det :-( Fødte to dager før termin med første så håper jeg slepper å gå over tiden denne gang også :)
 
Back
Topp