Utålmodig!

samme følelse her at det er litt enklere å ha henne på innsiden. Men når jeg hatt en dårlig natt eller får sammentrekninger så er jeg ikke helt enig lenger...

Ser den!
Er litt sånn her også.. Dager med mye vondt og sliten, så har jeg være lyst til å begynne på den slitsomme første perioden.... jo før man starter jo før blir det bedre! :p
 
Nå har jeg mye ubehag helt nederst i magen som går bakover i ryggen. Kan minne litt om bekkenproblemet mitt fra tidligere i svangerskapet, men da fikk jeg avslapping ved å sette meg ned. Det funker ikke nå.
 
Jeg har termin 17.sept. Har di 2 siste dagene hatt menssmerter og skikkelig vondt i skambeinet , kan sammenlignes med bekkenløsning
Har vært oppe hver 2 time i natt og måtte tisse. Sammen med dette har eg sånn veldig stikkinger og kynnere... håper ho melder sin ankomst snart! Og jeg ble tante i dag tidelig ☺️
Er bare så utålmodig... vil ha henne i armene.
Hodet hennes er festet for 2 uker siden. Noen som opplever noe sånt ?
 
Ser den!
Er litt sånn her også.. Dager med mye vondt og sliten, så har jeg være lyst til å begynne på den slitsomme første perioden.... jo før man starter jo før blir det bedre! :p

Ja, nå er jeg helt klar for at hun kan komme ut. Det er bare slitsomt å vente.
Når jeg var på helsestasjon idag så var det 3 stykker med 4-måneders babyer på barselgruppe. Så søte og det var så koselig!
 
Back
Topp