Utålmodig!

Lillym

Blir kjent med forumet
Flere utålmodige sjeler her nå?
6 dager til termin og jeg stresser så sykt med fødselen! Vil nå! Dette har ført til at jeg har blitt googlegal [emoji23] og prøvd litt forskjellige ting som varm dusj, kanel, bringebærbladte, turer i skogen og sex.. men til ingen nytte [emoji23] storebror kom 5 dager før termin så jeg har hele svangerskapet vært så innmari innstilt på å føde enda tidligere denne gangen.. men har i dag prøvd å innstille meg på å gå over tiden, og fått prøvd ut det siste trikset jeg har lest som er AVSLAPNING. Sovet veldig godt i natt og masse på dagen i dag, så får krysse fingrene for at jordmor i det minste kan sjekke modenhet på kontrollen på mandag :)
Flere som venter like utålmodig som meg?
 
Flere utålmodige sjeler her nå?
6 dager til termin og jeg stresser så sykt med fødselen! Vil nå! Dette har ført til at jeg har blitt googlegal [emoji23] og prøvd litt forskjellige ting som varm dusj, kanel, bringebærbladte, turer i skogen og sex.. men til ingen nytte [emoji23] storebror kom 5 dager før termin så jeg har hele svangerskapet vært så innmari innstilt på å føde enda tidligere denne gangen.. men har i dag prøvd å innstille meg på å gå over tiden, og fått prøvd ut det siste trikset jeg har lest som er AVSLAPNING. Sovet veldig godt i natt og masse på dagen i dag, så får krysse fingrene for at jordmor i det minste kan sjekke modenhet på kontrollen på mandag :)
Flere som venter like utålmodig som meg?

Jeg er like utålmodig, men har flere dager igjen til termin enn hva du har så jeg burde nok ikke si noe som helst [emoji23]
 
Høres ut som meg da jeg var 3 dager på overtid med forrige [emoji23] Prøvde alt den dagen! 4 dager over ga jeg helt opp, slappet av og tok et bad på kvelden. I løpet av natten kom det økende rier og hun ble født dagen etter [emoji5]

Nå tenker jeg MYE på fødsel, men det passer egentlig ikke å føde før tidligst søndag så jeg er egentlig ikke så utålmodig enda, men spent. Termin er torsdag 6.9, kommer til å bli sprø hvis jeg går mye over det. [emoji28]
 
Spennende å se nå da, typisk at du føder før nå siden det ikke passer helt enda [emoji28]

Har lagt meg nå, men fikk så fryktelig mensensmerter i ryggen, og hjernen bare «nå begynner det!!!» men googlet litt igjen så er sikkert bare maserier eller litt annerledes kynnere for de kommer etter jeg har vært på do og gir seg litt igjen.. så nå ligger jeg her å venter for å se om de tar seg opp, før jeg må reise meg for å tisse igjen...
 
Forrige gang begynte fødselen min med vannavgang hjemme, så da var det liksom ikke noe tvil [emoji4]
 
Spennende å se nå da, typisk at du føder før nå siden det ikke passer helt enda [emoji28]

Har lagt meg nå, men fikk så fryktelig mensensmerter i ryggen, og hjernen bare «nå begynner det!!!» men googlet litt igjen så er sikkert bare maserier eller litt annerledes kynnere for de kommer etter jeg har vært på do og gir seg litt igjen.. så nå ligger jeg her å venter for å se om de tar seg opp, før jeg må reise meg for å tisse igjen...

Ja, har tenkt tanken, hadde vært veldig typisk [emoji23]

Kan jo fort begynne med litt uregelmessige smerter da, så ikke sikkert det bare er maserier heller [emoji5] Får håpe de utvikler seg utover natta da [emoji1]

Det var vel egentlig sånn min forrige fødsel begynte [emoji6]
 
3 dager igjen til termin.. er vanvittig utålmodig nå.. [emoji85] veldig klar for å få kroppen min tilbake, og endelig få møte den lille [emoji173]️
 
8 dager igjen her, veldig klar for å møte den lille! [emoji7]
 
14 dager igjen i dag, veldig lei av å gå gravid nå, så tar gjerne imot litt fødestøv. :happy
 
Jeg har ikke termin før 21/9, men har utrolig med sammentrekninger og kynnere, så er egentlig ganske utålmodig.
Første ble født 15 dager før, og neste 22 dager før, og mener at det er 22 dager igjen til termin idag, så kan tenkes at det skjer noe snart. :)
Samtidig skal vi ha barnefri i helga, så fra mandag av er hun velkommen ut:D
 
Veldig utålmodig her også, termin 12, men min Menstermin er 19, så prøver å innstille meg på det, men håper han kommer før!!! Er en del ting som gjenstår å gjøre i huset, men får ikke ånden over meg til å gjøre noe med det enda ;)
 
Hadde termin 26, og er nå på min 5 dag på overtid [emoji30] Regner med at det blir september baby da jeg ikke har noe tegn enda[emoji169] Fødselen starta 4 dager over med første så er litt skuffet over at denne ungen er enda tregere [emoji85]
 
Hadde termin 26, og er nå på min 5 dag på overtid [emoji30] Regner med at det blir september baby da jeg ikke har noe tegn enda[emoji169] Fødselen starta 4 dager over med første så er litt skuffet over at denne ungen er enda tregere [emoji85]

Uff, så kjedelig å gå enda lenger denne gangen :-(
Får håpe det starter snart!
 
Misunner dere alle! Jeg har 22 dager til termin, og 22 dager føles ut som en eeeevighet nå. Ikke nok med at dagene er lange, men nettene er også lange da jeg sover ekstremt dårlig. Føler jeg går og venter i spenning hele døgnet rundt!
 
Misunner dere alle! Jeg har 22 dager til termin, og 22 dager føles ut som en eeeevighet nå. Ikke nok med at dagene er lange, men nettene er også lange da jeg sover ekstremt dårlig. Føler jeg går og venter i spenning hele døgnet rundt!

Kjenner følelsen. Håpe dagene går fort for deg fremover og at du slipper overtid.
 
Har ikke termin før 29. men er egentlig ganske utålmodig etterhvert Har i tillegg brukket ankelleddet så klarer ikke helt å "bestemme meg" om jeg håper hun kommer snart eller ikke Får ikke begynne å belaste foten før 2 dager før termin så det hadde på en måte vært greit om hun holdt seg inne til da.. samtidig er det sinnsykt tungt å gå på krykker, og humpe rundt på en fot med kynnere og nedpress Kommer ikke til å klare å komme meg opp fra sofaen engang om en uke eller to..

Meeeen slimproppen gikk i går. Veldig rar sak, som umulig kan være noe annet Så er jo veldig spent da
 
Har ikke termin før 29. men er egentlig ganske utålmodig etterhvert Har i tillegg brukket ankelleddet så klarer ikke helt å "bestemme meg" om jeg håper hun kommer snart eller ikke Får ikke begynne å belaste foten før 2 dager før termin så det hadde på en måte vært greit om hun holdt seg inne til da.. samtidig er det sinnsykt tungt å gå på krykker, og humpe rundt på en fot med kynnere og nedpress Kommer ikke til å klare å komme meg opp fra sofaen engang om en uke eller to..

Meeeen slimproppen gikk i går. Veldig rar sak, som umulig kan være noe annet Så er jo veldig spent da

Hvordan har det gått med brukket ankelledd og slimpropp og alt? :nailbiting:
 
Jeg hadde termin i går, og Nå holder jeg på å bli gal. Hver gang jeg kjenner noe ubehag tenker jeg «å, skjer det nå», men så går det over var hos jordmor i går, og hun sa det bare var å vente
 
Flere utålmodige sjeler her nå?
6 dager til termin og jeg stresser så sykt med fødselen! Vil nå! Dette har ført til at jeg har blitt googlegal [emoji23] og prøvd litt forskjellige ting som varm dusj, kanel, bringebærbladte, turer i skogen og sex.. men til ingen nytte [emoji23] storebror kom 5 dager før termin så jeg har hele svangerskapet vært så innmari innstilt på å føde enda tidligere denne gangen.. men har i dag prøvd å innstille meg på å gå over tiden, og fått prøvd ut det siste trikset jeg har lest som er AVSLAPNING. Sovet veldig godt i natt og masse på dagen i dag, så får krysse fingrene for at jordmor i det minste kan sjekke modenhet på kontrollen på mandag :)
Flere som venter like utålmodig som meg?
Du har vel født nå ifølge fødetråden, fortell gjerne om forløpet når du har tid og ork [emoji1]

Og gratulerer så masse [emoji173]
 
Back
Topp