LuckyNo7
Blir kjent med forumet
Herregud, altså jeg er utålmodig allerede NÅ liksom!!
Jeg vet hvor lang tid det her tar, men allerede er jeg spent på hvem som skjuler seg i magen... spent på kjønn selv om jeg har blitt spådd jente av ei som har hatt rett ang meg tidligere... Jeg gleder meg til fødsel (nei, jeg er ikke helt riktig vel bevart... [emoji23] ) og spedbarnstiden...
kan godt hoppe over 2-6 års alderen, eller selvstendighetsfasen om du vil... [emoji23]
Og jeg er bare 7+2!!
Dette blir et laaaaaaangt svangerskap [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg vet hvor lang tid det her tar, men allerede er jeg spent på hvem som skjuler seg i magen... spent på kjønn selv om jeg har blitt spådd jente av ei som har hatt rett ang meg tidligere... Jeg gleder meg til fødsel (nei, jeg er ikke helt riktig vel bevart... [emoji23] ) og spedbarnstiden...
kan godt hoppe over 2-6 års alderen, eller selvstendighetsfasen om du vil... [emoji23]
Og jeg er bare 7+2!!
Dette blir et laaaaaaangt svangerskap [emoji23][emoji23][emoji23]

Og du har jo rett, tida etter oul går mye fortere, bare tida frem til den som nesten ikke er til å holde ut!
men jeg er ikke blitt så veeldig utålmodig ennå da. Men når jeg ser ul bilder og begynner å tenke på kjønn og hvem det kan være der inne så blir jeg litt mer utålmodig