Utålmodig!!

LuckyNo7

Blir kjent med forumet
Herregud, altså jeg er utålmodig allerede NÅ liksom!!
Jeg vet hvor lang tid det her tar, men allerede er jeg spent på hvem som skjuler seg i magen... spent på kjønn selv om jeg har blitt spådd jente av ei som har hatt rett ang meg tidligere... Jeg gleder meg til fødsel (nei, jeg er ikke helt riktig vel bevart... [emoji23] ) og spedbarnstiden...
kan godt hoppe over 2-6 års alderen, eller selvstendighetsfasen om du vil... [emoji23]

Og jeg er bare 7+2!!
Dette blir et laaaaaaangt svangerskap [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg å er utålmodig. Alt går kjempe tregt. Er min første. Skal på tul men vet ikke dato ennå, går å venter på brev fra st.olavs i postkassa. Jeg vil vite at det er liv. Så kanskje tiden går litt fortere, men kjenner jeg blir misunnelig når jeg leser der det står 26+4 osv. Men vi kommer vel dit

Hahahaha, jeg og!! Er så utrolig nysgjerrig på kjønn! Kunne ønske jeg kunne latt det være hemmelig, tenk så kult å få DEN ekstra overraskelsen ved fødsel... men det hadde jeg aaaaldri klart :oops:

Er nok ikke riktig navla jeg heller, for jeg gleder meg til fødsel jeg og :knegg:

Det som faktisk har gått opp for meg - og som jeg gruer meg til - er å nok en gang fly hysterisk etter en unge som putter aaaalt i munnen og går rett på samme hva h*n støter på. Den derre 1 - 1 1/2 års alderen. Hah, håper jeg er litt mer avslappa denne gangen laughing6

Gleder meg å til fødselen...fineste og beste opplevelsen som fins når man får det lille nurket på magen❤ da er smerter og rier glemt:) er utålmodig når det kommer til det å kjenne spark..er så deilig når man får bekreftelse fra den lille hver dag ❤ håper bare morkaka kan holde seg bak eller på siden så man kan få kjenne dem:) bare bli ferdig med oul så raser tiden avgårde..bortsett fra dem siste ukene:p

Hahahaha, jeg og!! Er så utrolig nysgjerrig på kjønn! Kunne ønske jeg kunne latt det være hemmelig, tenk så kult å få DEN ekstra overraskelsen ved fødsel... men det hadde jeg aaaaldri klart :oops:

Er nok ikke riktig navla jeg heller, for jeg gleder meg til fødsel jeg og :knegg:

Det som faktisk har gått opp for meg - og som jeg gruer meg til - er å nok en gang fly hysterisk etter en unge som putter aaaalt i munnen og går rett på samme hva h*n støter på. Den derre 1 - 1 1/2 års alderen. Hah, håper jeg er litt mer avslappa denne gangen laughing6

Man blir gjerne mer avslappa for hver unge...
Den første er ofte en "prøv og feile" unge... man aner jo ikke hva man går til første gangen og man må prøve seg fram... med neste går alt lettere og man kan gjøre motsatt av det som ikke funket på første unge...
Det finnes ingen fasit liksom!!

Gleder meg å til fødselen...fineste og beste opplevelsen som fins når man får det lille nurket på magen❤ da er smerter og rier glemt:) er utålmodig når det kommer til det å kjenne spark..er så deilig når man får bekreftelse fra den lille hver dag ❤ håper bare morkaka kan holde seg bak eller på siden så man kan få kjenne dem:) bare bli ferdig med oul så raser tiden avgårde..bortsett fra dem siste ukene:p

Jaaaa, den følelsen. Kan ikke tro at jeg er så heldig at jeg skal få oppleve det en gang til :Heartred Og du har jo rett, tida etter oul går mye fortere, bare tida frem til den som nesten ikke er til å holde ut! :p

Man blir gjerne mer avslappa for hver unge...
Den første er ofte en "prøv og feile" unge... man aner jo ikke hva man går til første gangen og man må prøve seg fram... med neste går alt lettere og man kan gjøre motsatt av det som ikke funket på første unge...
Det finnes ingen fasit liksom!!

Andremann blir man andre ord prøveklut den og laughing6 Neida, det er klart man blir tryggere. Også vet man jo aldri hva slags barn man får! Denne er jo sikkert helt annerledes enn storesøster... guri så spennende!! Har bestilt en kose- og sovebaby :D

Jeg gleder meg også til fødsel:hilarious: men jeg er ikke blitt så veeldig utålmodig ennå da. Men når jeg ser ul bilder og begynner å tenke på kjønn og hvem det kan være der inne så blir jeg litt mer utålmodig :)

Jeg gleder meg også til å føde igjen!!!!!
Var et skikkelig rush [emoji7]
Og den følelsen etterpå! [emoji173]️
Og så gleder jeg meg veldig til magen begynner å komme [emoji5]

Dere er så heldig som har vært gravid før. Her er alt nytt. Sliter med svangerskapskvalme, så teller ned dagene til uke 12 i håp om set gir seg. Heldigvis fått lov av lege å ta postafen, så den tar vekk oppkast og brekninger, men kvalmen er der alikevel i en mindre skala:) men i kveld er alle symptomer borte. Føler meg ikke gravid annet en litt ømme pupper og kløende brystvorter. Hehe. Kan ikke ul bare bli nå så jeg vet alt er bra. Trur det er derfor jeg er utålmodig å, for jeg vil ha babyen trygt ute:)

Jeg er også fryktelig utålmodig!
Fikk litt ro i dag når jeg bestilte TUL. Meeeen så kom jeg på at det er hele 24 dager til... :dance008

Blir snart gæærn, og det her skal pågå sååå lenge. Det er lov å håpe at man blir roligere når det har gått litt lenger tid. Ca OUL og sånt, men sånn det føles nå er jeg usikker på det altså! :p

Jm sa til meg at etter uke 12 så kom det til å gå fortere. Kontroller og ul osv, håper det, men vinteren er alltid lang

Føler med deg altså... Men jeg er mest utolmodig til å få vite at det virkelig er liv der inne!

Di første 12 ukene er grusomt kjedelig :(

Må ærlig innrømme at jeg avskyr å gå gravid. All usikkerheten, alle vondtene og plagene. Ryggen/bekkenet krangler allerede, og jeg vet det bare blir verre. Så ja, er enormt utålmodig jeg også! Gleder meg voldsomt til ny baby, kanskje ikke så mye en ny spedbarnstid, men fra ett år og oppover er det bare herlig [emoji4] Måtte de neste 31 ukene gå fort fort fort!

Jeg er også utålmodig, men på å få mage, kjenne bevegelse og ikke minst ul. Begynnelsen av svangerskapet er litt kjedelig

Back
Topp