Utålmodig....

Ja ting tar tid når man gleder seg! Man vil jo bare kjenne liv. Men den dagen kommer :) så prøver så godt jeg kan å bare nyte. Men litt tullete blir man jo :p
føler meg helt rusk i hodet :p
 
Hehe ja jeg er heldig der :D så hjertet slå for to uker siden, så nå tenker jeg at jeg får holde meg på pinebenken til jeg skal til jordmor i januar :) si til meg selv at alt er bra ;)
det kommer til å gå så bra så <3
 
Jeg nyter at det foreløpig er sjeldne kontroller. Jeg har pleid å være til kontroll hver 14.dag pga risikosvangerskap og diverse, så synes det er deilig nå i starten der jeg ikke trenger gå så ofte ;) og så flyr tiden når man har to fra før :p
 
Jeg er i uke 10 i morgen.. og har hadd minst 5 ultralyder :p skal inn lille julaftn.. som er 1 uke lengre enn d som var meningen.. det er krise :p
 
kom til å tenke på en ting... jeg har også risikosvangerskap.. men jeg har "bare" fått EN ultralyd... :( Kanskje legen min sørger for at jeg får noen fler når jeg skal til han i morgen da..?
 
kom til å tenke på en ting... jeg har også risikosvangerskap.. men jeg har "bare" fått EN ultralyd... :( Kanskje legen min sørger for at jeg får noen fler når jeg skal til han i morgen da..?
... ska jo ha extra oppfølging v risiko svangerskap...tror jeg.... fikk ikke det før di fant ut grunnen ..etter en operasjon jeg... du får høre med legen :)
 
... ska jo ha extra oppfølging v risiko svangerskap...tror jeg.... fikk ikke det før di fant ut grunnen ..etter en operasjon jeg... du får høre med legen :)
jeg har hatt et par ganske heftige operasjoner selv.. så jeg håper inderlig jeg får den oppfølgingen jeg har behov for. selv nå skulle jeg bare ønske at jeg kunne fått sett et bankende hjerte <3
 
Bare å høre med legen og forklare at man er litt usikker og redd. Jeg er absolutt ikke en person som bekymrer meg ellers, men etter at lille spiren satt har hodet blitt litt tullete. Jeg har vært ærlig med legen og sagt at hormonene har tatt overhånd, og hun er veldig forståelsesfull :) jeg fikk time i morgen. Så da kan jeg forhåpentligvis roe alle nerver og kose meg i jula :) og nyte at 12 uker er rett rundt hjørnet.

Håper dere får den oppfølgingen dere skal ha <3
 
Risikosvangerskap. Er 9+1 og syns det går utrolig sakte fremover.. *utålmodig*

Ja tiden har aldri gått så sakte før! Men er vel ikke så rart, man tenker jo på den lille 24/7. Får håpe man kan nyte 100% etterhvert :)
 
Hmm jeg har risiko svangerskap pga 1 ma i uke 12 og 4sa men ingen som følger meg opp noe ekstra. Måtte tilogmed gjennom ivf nå for å få det til og går på 2 progesteron daglig :/ og må gjøre det til uke 12
Hvem skal følge opp meg bedre ? Fastlegen eller sykehuset ? Noen som vet ?
 
Hmm jeg har risiko svangerskap pga 1 ma i uke 12 og 4sa men ingen som følger meg opp noe ekstra. Måtte tilogmed gjennom ivf nå for å få det til og går på 2 progesteron daglig :/ og må gjøre det til uke 12
Hvem skal følge opp meg bedre ? Fastlegen eller sykehuset ? Noen som vet ?
Jeg går til jordmor på helsestasjonen i nabokommunen, det var hun som sa på første kontroll at jeg har et på flere måter risikosvangerskap og derfor må følges opp ekstra. Jeg var ikke klar over dette selv da jeg aldri har vært gravid før og ikke satt meg inn i hva som er risikosvangerskap og ikke, prosedyrer ved kontroller ol. Nå har ikke jeg hatt aborter selv, men mener å huske det var et av punktene på det skjemaet som fylles ut på første kontroll for å kartlegge eventuelle risikofaktorer?
 
Jeg går til jordmor på helsestasjonen i nabokommunen, det var hun som sa på første kontroll at jeg har et på flere måter risikosvangerskap og derfor må følges opp ekstra. Jeg var ikke klar over dette selv da jeg aldri har vært gravid før og ikke satt meg inn i hva som er risikosvangerskap og ikke, prosedyrer ved kontroller ol. Nå har ikke jeg hatt aborter selv, men mener å huske det var et av punktene på det skjemaet som fylles ut på første kontroll for å kartlegge eventuelle risikofaktorer?

Da hører jeg med fastlegen imorgen :)
 
Back
Topp