Utålmodig....

Lina88

Forelsket i forumet
Var på kontroll hos fastlegen 8+0 og så et vakkert lite hjerte slå <3
I dag er jeg 10+1 og skal ikke til jordmor før 13 januar. Føles som 100 år til :p
Prøver å si til meg selv at jeg ikke trenger noen flere kontroller før det, men ikke lett når man blir litt tullete som gravid, hehe :)

Noen fler i samme båt?
 
Har ikke vært til noen kontroll enda. Har fått time til første kontroll 12.januar. så JA det føles lenge til :p
 
Men hvilken kontroll er det du skal ha i januar? Jeg hadde første kontroll i uke 10, og neste kontroll blir vel ultralyd i uke 18 ( februar)...?
 
Men hvilken kontroll er det du skal ha i januar? Jeg hadde første kontroll i uke 10, og neste kontroll blir vel ultralyd i uke 18 ( februar)...?

Jeg skal til første møte med jordmor i januar :) da er jeg 14+2. Så ultralyd i februar på sykehuset (uke 17/18)
Jeg har vært hos fastlegen noen ganger pga sykemelding (kvalme), og da har hun tatt UL i tillegg :)
 
Da skjønner jeg det virker lenge til :p hvor langt er du 12 januar? :)
Da er jeg 13+5 mener jeg. Da tar de blodprøver og generelt alt som følger med første kontroll. Er lenge til,men jeg er glad for at det er jul og nyttår innimellom så tida går litt :p
 
Da er jeg 13+5 mener jeg. Da tar de blodprøver og generelt alt som følger med første kontroll. Er lenge til,men jeg er glad for at det er jul og nyttår innimellom så tida går litt :p


Ja godt det er jul mellom :p jeg skal også ta blodprøver snart, men tar de første uka i januar siden jeg er 12 uker midt i romjula :) da er vi ganske likt vi da :)
 
Ja godt det er jul mellom :p jeg skal også ta blodprøver snart, men tar de første uka i januar siden jeg er 12 uker midt i romjula :) da er vi ganske likt vi da :)
Jeg er vel 12 uker 31.desember. Gleder meg til å begynne. Alt blir liksom mer virkelig :)
 
Åja! Tiden går uendelig sakte. Hver dag er lang som en uke. Har ikke opplevd at tiden går så sakte siden jeg var barn. Skal til UL om to dager og det kjennes som en evighet til...
 
Åja! Tiden går uendelig sakte. Hver dag er lang som en uke. Har ikke opplevd at tiden går så sakte siden jeg var barn. Skal til UL om to dager og det kjennes som en evighet til...

Vet! Blir sånn når man tenker på det hver dag! Man analyserer jo alt, hehe. Men vi får prøve å nyte så godt det går mens vi venter :) lykke til på UL!
 
jeg kjenner meg SÅ igjen! jeg skal til legen nå på onsdag (dvs i morgen faktisk!!), og han har ikke akkruat noe utstyr for sjekk eller noe. så jeg må bare vente å se hva han gjør, for så å få videre henvisning.. jeg føler ting tar laaaaaaaang tid.
 
men.. har fastlegen din ultralydapparat? siden du fikk sett hjertet? :D <3
 
jeg kjenner meg SÅ igjen! jeg skal til legen nå på onsdag (dvs i morgen faktisk!!), og han har ikke akkruat noe utstyr for sjekk eller noe. så jeg må bare vente å se hva han gjør, for så å få videre henvisning.. jeg føler ting tar laaaaaaaang tid.

Ja ting tar tid når man gleder seg! Man vil jo bare kjenne liv. Men den dagen kommer :) så prøver så godt jeg kan å bare nyte. Men litt tullete blir man jo :p
 
men.. har fastlegen din ultralydapparat? siden du fikk sett hjertet? :D <3

Ja fastlegen min er også gynekolog og kan bruke UL :) så jeg er heldig der! Sett hjertet to ganger, så jeg burde bare sette meg ned og slappe av ;) får håpe jordmor kan lytte etter hjertelyd i januar <3
 
Haha jeg har neste kontroll 10/2!

(Og jeg var sist 27/11)..
 
Jeg er hos jordmor annenhver uke, men syns ikke dagene og ukene går noe fortere for det:/
 
Ja fastlegen min er også gynekolog og kan bruke UL :) så jeg er heldig der! Sett hjertet to ganger, så jeg burde bare sette meg ned og slappe av ;) får håpe jordmor kan lytte etter hjertelyd i januar <3
der kjente jeg at jeg ble litt misunnelig gitt!! <3 Heldig du er!! :D
 
Back
Topp