Utålmodig !

utålmodig og lei er bare forbokstaven. håper hele tida på at noe skal skje. men neida, ingenting. hadde termin på søndag som var, jo lengre over tida det går mer og mer lei og utålmodig blir eg
 
Utålmodig?? Ikke bare litt heller :'( jeg håper vannet går hveeeer eneste gang jeg reiser meg opp! Er så lei og rastløs og bare utmattet! Merker ikke noe forskjell. Masse nedpress og kynnere, men det har jeg hatt lenge føler jeg. Termin i morgen :(
Skjønner du er utålmodig ! Første ? Jeg har gått fra kynnere til smerter som er urwgelmessig siden i går. Det er slitsomt ! Hadde ikke vært så lei hvis det ikke var for det så nå håper jeg no skjer i løpet av helgen :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
utålmodig og lei er bare forbokstaven. håper hele tida på at noe skal skje. men neida, ingenting. hadde termin på søndag som var, jo lengre over tida det går mer og mer lei og utålmodig blir eg
Har du noen antydning til no da ? Har du fått dato for igangsetting ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Har du noen antydning til no da ? Har du fått dato for igangsetting ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

ikke noe antydning. har selvfølgelig en del nedpress, men det har jeg hatt store deler av svangerskapet. samt litt kynnere innimellom. håper at ting plutselig skjer slik som med nr 1. (ho kom riktig nok 1 dag før termin, men hadde ingen tegn før vannet plutselig gikk)
har time på mandag på fødeavdelinga. men forhåpentligvis skjer ting før den tid
 
Skjønner du er utålmodig ! Første ? Jeg har gått fra kynnere til smerter som er urwgelmessig siden i går. Det er slitsomt ! Hadde ikke vært så lei hvis det ikke var for det så nå håper jeg no skjer i løpet av helgen :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja, første, så vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter heller. Sikkert derfor det kjennes ut som at det skal være sånn for alltid :p Men det høres jo ut som noe skjer hos deg da?? Skjønner at det er slitsomt, men er det ikke litt godt å tenke at kanskje noe skjer? Prøv i allefall å fokuser på det :) lett for meg å si, jeg har jo ikke kjent på noe enda hehe. Man blir nok fort sliten og lei av de uregelmessige smertene du har :(
 
Dette er bare kjempe slitsomt, har et håp om at noe snart skjer men har samtidig mine tvil :/ skjønner jo at det er en form for modning men irriterende at det ikke tar seg opp og blir litt regelmessig. Forsvinner jo så og si helt når jeg legger meg, tilbake så fort jeg sitter/ går/ står

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Kjenner jeg begynner å bli smågal- snaaaart! De andre to kom 10 dager før, nå er det 7 dager til terminen- føler meg på overtid her :( Ingen tegn på fødsel annet enn mye kynnere og nedpress til tider!!! -men fikk egentlig ikke forvarsel på de to andre...
 
Kjenner jeg begynner å bli smågal- snaaaart! De andre to kom 10 dager før, nå er det 7 dager til terminen- føler meg på overtid her :( Ingen tegn på fødsel annet enn mye kynnere og nedpress til tider!!! -men fikk egentlig ikke forvarsel på de to andre...
Aff kjedelig da. Jeg syns det er greit å gå ut i fra terminen så forventet ikke at noe skulle skje før det. Men når det først begynte med smerter på onsdag hadde jeg faktisk forventet at noe skylle skjedd. Men neida ! Må bare prøve å ikke tenke mer på det så skjer det vel no :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Min første kom 14 dager før, nr 2 kom 3 dager før. I dag er det 5 dager til termin. Synes han kan komme nå altså :(
 
Lurer på om det blir noen fredag den 13ende, Valentin og fastelavens babyer her om ikke er det jo kanskje noe å finne på i helga ? Jeg å kjæresten skal se fredag den 13 filmer når guttungen har sovna i kveld .. imorgen skal jeg ta med meg 3 åringen på sauen shaun på kino.. har veldig lyst å se fifty shades of Grey også :eek: og tenkte å ha noe kjæreste kos på kvelden god middag eller noe :D og på søndag tenker jeg det evnt blir noe boller :p vil aller helst føde da ;) men tviler på det skjer noe..8dager til termin!
 
Lurer på om det blir noen fredag den 13ende, Valentin og fastelavens babyer her om ikke er det jo kanskje noe å finne på i helga ? Jeg å kjæresten skal se fredag den 13 filmer når guttungen har sovna i kveld .. imorgen skal jeg ta med meg 3 åringen på sauen shaun på kino.. har veldig lyst å se fifty shades of Grey også :eek: og tenkte å ha noe kjæreste kos på kvelden god middag eller noe :D og på søndag tenker jeg det evnt blir noe boller :p vil aller helst føde da ;) men tviler på det skjer noe..8dager til termin!
Jeg har også lagt masse planer for helgen. Bedre det enn å sitte å vente! Kino og kos står jeg nok over da jeg har vondt overalt :p men baking, god mat og film på tv må man jo få til! God helg, også krysser vi fingrene for at våre små kommer snart :D
 
Jeg har også lagt masse planer for helgen. Bedre det enn å sitte å vente! Kino og kos står jeg nok over da jeg har vondt overalt :p men baking, god mat og film på tv må man jo få til! God helg, også krysser vi fingrene for at våre små kommer snart :D
hehe jeg å har mye vondt overalt. mye maserier O.l klarer nesten ikke å gå lengre haha uff ! :p.. meeen med en veeeeldig aktiv 3åring! må man nesten finne på noe eller blir han GAL! :p jeg skulle aller helst bare ha lugget på sofaen/senga hele helgen og slappet av ;) kose deg med baking, god mat of tv titting .. Ellleer Fødsel :D
 
hehe jeg å har mye vondt overalt. mye maserier O.l klarer nesten ikke å gå lengre haha uff ! :p.. meeen med en veeeeldig aktiv 3åring! må man nesten finne på noe eller blir han GAL! :p jeg skulle aller helst bare ha lugget på sofaen/senga hele helgen og slappet av ;) kose deg med baking, god mat of tv titting .. Ellleer Fødsel :D
Hehe jeg kan ikke forestille meg en gang hva jeg skulle ha gjort med en liten unge i tillegg til tilstanden min nå :p klarer jo så vidt å reise meg! Fødsel hadde vært veldig greit nå, men har på følelsen at han lar vente på seg :(
 
Hehe jeg kan ikke forestille meg en gang hva jeg skulle ha gjort med en liten unge i tillegg til tilstanden min nå :p klarer jo så vidt å reise meg! Fødsel hadde vært veldig greit nå, men har på følelsen at han lar vente på seg :(
hehe man klarer det man må vettdu ;) .. Jeg er regne ''spider man'' om morinigen må trille meg ut av sengen å holde meg fast i noe for å reise meg ! :p jeg går nok også tregere en en eldre dame på 90 ser nok smart ut ! men det er jo viktig å få bevege seg litt også så man ikke stivner helt til! men i nærmeste fremtid så føder du nok uansett og du får holde den vakre lille premien din å alt dette blir muligens glemt?? kanskje du tilogmed savner graviditen senere? :p :D Har en følelse på at denne babyen også lar vente på seg ! :/ Trives alt for godt inni magen , veldig uvant da første kom i uke 36 :p
 
Lander på uke 40 til mandag!! Jeg er overklar!!!! Dette er nummer 3 og jeg/kroppen/baby har enda til gode å starte en fødsel på egenhånd!!! HÅPER denne gangen !!!! Vil ikke ha hverken iangsetting eller KS. Men det er ingen tegn til noe som helst .... Sukk ... Skal definitivt spise boller med mye krem og syltetøy i helgen i hvertfall - eneste planen :joyful:
 
Jeg lander på 40 uker i morgen ! Termin på tirsdag. Hodet er ikke festet nen godt nede i bekkenet ! Har uregelmessige smerter i bedre del av magen, blanding av vonde kynnere og stikking.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp