Utålmodig

Så gøy! Kanskje jeg skal prøve å ligge på magen jeg også :D
Jeg så en video på face om en høygravid dame som lå på siden og presset/dyttet på magen på høyre side, og så stakk babyen beina sine opp. Siden jeg så den så har jeg pleid å ligge på venstre side og gjøre det samme hver dag nesten. Begynte med dette før jeg kjente spark regelmessig. Lillegutt sin favoritt side å sparke på er høyre. Kan være tilfeldig, men jeg syns nå det er litt morsomt :) kanskje du skal lokke babyen din fram hehe

Har også foran, men kjente det i uke 19, noen dager før OUL :) husker jeg syntes det var helt sykt at jeg såg på skjermen at hun sparket og tok sats fra en plass til en annen MENS jeg kjente bevegelsene. Klarte ikke stoppe å le og gråte, jordmor ble litt irritert tilslutt fordi hun ikke klarte å ta noen mål mens jeg låg å lo ;)

Jeg så en video på face om en høygravid dame som lå på siden og presset/dyttet på magen på høyre side, og så stakk babyen beina sine opp. Siden jeg så den så har jeg pleid å ligge på venstre side og gjøre det samme hver dag nesten. Begynte med dette før jeg kjente spark regelmessig. Lillegutt sin favoritt side å sparke på er høyre. Kan være tilfeldig, men jeg syns nå det er litt morsomt :) kanskje du skal lokke babyen din fram hehe
Den filmen så jeg også! Veldig fascinerende! :D tror nok absolutt ikke det er tilfeldig at babyen din sparker der nei :D Helt sikker på at det var spark jeg kjente i går, satt helt rolig på sofaen og plutselig kom det en sånn "kjempeboble" på innsiden. Det skjedde flere ganger i går kveld, og i dag morges :) boblen flytter seg litt fra gang til gang :)

Den filmen så jeg også! Veldig fascinerende! :D tror nok absolutt ikke det er tilfeldig at babyen din sparker der nei :D Helt sikker på at det var spark jeg kjente i går, satt helt rolig på sofaen og plutselig kom det en sånn "kjempeboble" på innsiden. Det skjedde flere ganger i går kveld, og i dag morges :) boblen flytter seg litt fra gang til gang :)
Det er stor sannsynlighet for at det er det du har kjent ja, og etterhvert så merker du kanskje at du har kjent det en stund. Etterhvert som det blir kraftigere så kjenner man igjen bevegelser som man egentlig har kjent en stund, hvertfall gjorde jeg det :-) kjenn etter hver dag nå, kanskje det løsna for deg i går :-)

Jeg er 24+1 nå å kjenner spark mange ganger for dagen:)
Men det var nok rundt 21-22 uker jeg begynte å kjenne det ordntlig:) Har også morkaken foran:)
Tok litt tid, men når jeg først begynte å kjenne det kjente jeg plutselig masse!
Kjenner det mest på morgen/kveld i senga:)

Det har vært mye liv og røre inni her de siste dagene! Kjempemerkelig og deilig på samme tid :D blir litt mer virkelig!
Det er så fantastisk. Beste følelsen i verden :-)

Det har vært mye liv og røre inni her de siste dagene! Kjempemerkelig og deilig på samme tid :D blir litt mer virkelig!
Det er veldig bra at du endelig kan glede deg over bevegelsene du også. :)

Her blir det innimellom litt mykje :P Veit det er dumt å klaga på det, men får liksom ikkje fred :P

Jeg hadde morkaken foran sist og nå. Første gang kjente jeg vell liv rundt uke 18, utenpå fra uke 20. Denne gangen kjente jeg det alt i uke 13 (tror nesten en må vite hva en kjenner etter for å kjenne det igjen) og daglig fra uke 18. Jeg er nå i uke 25 og sparkene har vært ganske så kraftig i mange uker, også midt på magen. Kjenner det mye bedre denne gangen, så er nok veldig individuelt fra graviditet til graviditet og barn til barn. Hun her sparker i ett dagen lang og protesterer veldig om jeg bøyer meg frem etc ;) En kan også se hele magen hoppe og bevege seg. Du har mye å glede deg til <3

Back
Topp