Utålmodig

Jordbær

Forelsket i forumet
Åh. Har enda ikke kjent liv (morkake foran), og er såååå utålmodig. Både på mine og samboerens vegne! Flere i samme situasjon ? :) jeg er 21+5!

Jeg er 22+0 og kjenner veldig lite. Har kjent litt hver dag siden romjulen ca men syns bevegelsene er små og sparkene er veldig "svake" på en måte, man har ikke sjangs å kjenne d på utsiden. Har å morkaken foran så må nok bare smøre seg med tålmodighet :)

Hadde morkaken foran sist, og begynte vel å kjenne ordentlig bevegelse rundt det du er nå.Så sikkert ikke lenge til før du kjenner noe :)

Er det første?
Ikke uvanlig at man ikke har kjent noe ennå da.
Jeg husker ikke når jeg kjente liv med min første, men det jeg kjente var bobler inni der som kilte litt.

Jeg kjente liv 22+0, morkake foran. Lå med hånda på magen og plutselig kjente jeg et spark. Min erfaring er at jeg må slappe godt av for å kjenne noe, så øv deg på det... :)

Det er min første ja, mulig det allerede har vært noe uten at jeg klarer å gjenkjenne det :) blir veldig stas for pappaen når det ikke er noen tvil om et spark, og til at han kan få kjenne det :) innbiller meg at det er et veldig intimt øyeblikk!

Må vera tålmodig ;) Det kjeme, og før du veit ordet av det er det masse liv :) Ei vennine kjente ikkje noko før i veke 24+5 med sin første.

Det er min første ja, mulig det allerede har vært noe uten at jeg klarer å gjenkjenne det :) blir veldig stas for pappaen når det ikke er noen tvil om et spark, og til at han kan få kjenne det :) innbiller meg at det er et veldig intimt øyeblikk!
Det kan være du har kjent mer enn du tror, men fordi man er førstegangs så vet man ikke helt hva man skal kjenne etter. Jeg opplevde det. Alle snakket om disse boblene som jeg aldri skjønte noe av. Før nå. Nå kjenner jeg liv store deler av dagen, og forstår alt om alle disse boblene :D Da jeg kjente spark første gang så var det så svakt at jeg egentlig måtte gjette meg til det. Har også morkake foran som deg. I dag så pappaen for første gang at lillegutt sparket (hver gang han prøver å kjenne så slutter han eller sparker for svakt), men i dag fikk han se det. Da ble pappaen veldig glad :-)

Det kan være du har kjent mer enn du tror, men fordi man er førstegangs så vet man ikke helt hva man skal kjenne etter. Jeg opplevde det. Alle snakket om disse boblene som jeg aldri skjønte noe av. Før nå. Nå kjenner jeg liv store deler av dagen, og forstår alt om alle disse boblene :D Da jeg kjente spark første gang så var det så svakt at jeg egentlig måtte gjette meg til det. Har også morkake foran som deg. I dag så pappaen for første gang at lillegutt sparket (hver gang han prøver å kjenne så slutter han eller sparker for svakt), men i dag fikk han se det. Da ble pappaen veldig glad :-)
Kan tenke meg han ble glad! Blir plutselig mye mer virkelig for han vil jeg tro:D

Ja, slapper veldig av med det hele :) det kommer vel en dag hvor man savner roen inni der også :p

Oh yeah! Kan bli heftig til tider. Spark mot ribbebeina, mor blæra, nyrene osv :P

Hehe, og du har to inni det som driver og herjer :p

Ja :P Men skal seiast at storebror deiras var ein pøbel inni der! Herregud kor eg sleit til tider! Sparka, slo, tok kålbøtter, prøvde alltid å komma seg ut navelen osv. Alltid aktiv! Hadde ein dag heilt på slutten der han hadde ein veldig roleg dag. Da for me på sjukehuset og sjekka han. Hadde aldri opplevd det før...
Så, håpar ikkje det blir lika heftig denna gongen :P

Jeg hadde morkaken foran med det første barnet, men sist gang, og denne gangen har jeg den foran.

Første gang merket jeg liv rett før oul, da jeg var førstegangs gravid.
Forrige gang, og denne gang har jeg kjent antydning tidligere, men kjenner det jo mest på sidene og litt lenger ned.
Man kan kjenne like mye liv med morkaken foran, bare ikke midt foran på magen!
Jeg kjenner en del nede, og får ofte spark nedover.

Du vil nok kjenne noe ganske snart nå! :-)
Kanskje har du allerede begynt å kjenne noe også? :-)

Ja :P Men skal seiast at storebror deiras var ein pøbel inni der! Herregud kor eg sleit til tider! Sparka, slo, tok kålbøtter, prøvde alltid å komma seg ut navelen osv. Alltid aktiv! Hadde ein dag heilt på slutten der han hadde ein veldig roleg dag. Da for me på sjukehuset og sjekka han. Hadde aldri opplevd det før...
Så, håpar ikkje det blir lika heftig denna gongen :P
Hehe! Høres ekstremt ut :p håper ikke heller det for din del!

Jeg hadde morkaken foran med det første barnet, men sist gang, og denne gangen har jeg den foran.

Første gang merket jeg liv rett før oul, da jeg var førstegangs gravid.
Forrige gang, og denne gang har jeg kjent antydning tidligere, men kjenner det jo mest på sidene og litt lenger ned.
Man kan kjenne like mye liv med morkaken foran, bare ikke midt foran på magen!
Jeg kjenner en del nede, og får ofte spark nedover.

Du vil nok kjenne noe ganske snart nå! :-)
Kanskje har du allerede begynt å kjenne noe også? :-)
Ikke kjent noen tydelige dult i hvertfall :) Men han har vært rolig på ul også, så kanskje han lever et avbalansert liv inni der :p får av og til litt "ubehag" nederst i magen, og må akutt tisse! Mulig han lager litt leven med blære mi da :p

Samme her. Kjenner bittelitt, er i uke 21+3 nå. Jeg kjenner det best når jeg ligger på magen. Men nå de siste to dagene har jeg begynnt å kjenne litt mer :D

Back
Topp