Utålmodig og sliten

DobbyHP

Glad i forumet
Septembergull'17
Er snart i uke 37 men kjenner at jeg begynner å bli utålmodig og mer og mer sliten for hver dag som går. Har bare lyst til å treffe det lille nurket nå selvom jeg vet hn har godt av å være der en stund til:) flere som føler det slik?

Er snart i uke 37 men kjenner at jeg begynner å bli utålmodig og mer og mer sliten for hver dag som går. Har bare lyst til å treffe det lille nurket nå selvom jeg vet hn har godt av å være der en stund til:) flere som føler det slik?
Føler akkurat det samme! Blitt sinnsykt hoven og full av vann de siste dagene, så gleder meg til hun kommer. Er sliten konstant og har ekstremt vondt i bekkenet.... Er 37+0, så nå kan hun bare komme synes jeg☺️

Vi er absolutt fler! Lei av å være gørr sliten!

Sliten og vondt i ryggen. Godt å vite at det bare er 5 uker igjen +- 2 uker :) Han kan komme fra uke 38 av :)

I tillegg begynner jeg å miste matlysten pga halsbrann. Det er jo absolutt verdt å holde ut med tanke på hva vi har i vente men akkurat nå virker det som evigheter til :sorry: Ble litt sytetråd det her men men

Sliten og utålmodig jeg også. Det er tungt og jeg ønsker bare å møte den lille jentekrigeren ❤️

Er i uke 34 i morgen og begge mine to skatter kom i uke 37 og var friske og fine, jeg får kun vannavgang og må settes i gang på drypp. Så er spent nå. Slimproppen min gikk 5 mai og jormor tipper max 3 uker til så kommer han seilende, var på ul i går da de sjekker vekst på han hver 3 uke, var for 3 uker siden 1775 og nå var han i går 2550 så han legger jaggu fort på seg!! Trodde ikke det var før i slutten de la så på seg, er jo nesten 750 gram på 3 uker det :nailbiting:

Er straks 36 uker - tung og svær nå! I tillegg har jeg mye kynnere og halsbrann. Men selv om jeg er lei, nyter jeg tiden med bare ett barn. Vet det blir andre boller så snart vi får to. Skal heller ikke ha flere, så prøver å tvinge meg selv til å nyte å gå gravid for siste gang:) Den opplevelsen er ganske unik når man tenker på det.

Jeg er 38 uker i dag, og spinnklar for å føde! Tanken på å gå slik som jeg gjør nå i opp til fire uker til (ved evt overtid), gjør meg helt matt. Kynnere, halsbrann, smerter når ungen strekker på seg (kjennes jo ut som om hun prøver å grave seg vei ut via sideflesket mitt :eek:), dårlig søvnkvalitet etc etc. Nei, håper virkelig at fødselen setter i gang av seg selv om ei uke eller maks to! :p

Helt enig med deg... Kroppen proppfull av vann, og gleder meg til å ligge normalt i sengen!! Lov med sutring på slutten føler jeg :p

Back
Topp