Utålmodig i dpo land ;D

Jaa tenker på det konstant!! :D hehe
Vi ble enige om at hvis TR ikke kommer iløpet av kvelden og natta, så skal jeg teste i morgen tidlig :) skal jo helst taes på morgenurin, så er like greit å gjør det slik :) og hvis TR kommer har jeg jo en test liggende til neste runde [emoji14]
Men jeg sjekka syklusene mine i appene jeg har, og det virker som jeg kanskje har litt kort lutealfase, og da kan det være litt vanskelig å bli gravid... :s
Så spennende [emoji2][emoji2] håper på 2 streker og ingen dum tante på deg [emoji4] samboeren min blir borte en uke nå... og jeg skal teste igjen på lørdag.. (alene) [emoji87] men nå føler jeg at tr kommer..
Kjempe greit å spare testen hvis tr kommer hos deg nå, men jeg håper ikke [emoji1]
 
Ååå så spennende da :) jeg vurderte en gang i tiden å bli biolog, men ble så skolelei, så da bei det ikke slik :) kanskje like greit hvis det er så vanskelig å få seg jobb ;o

Typen var snill å kjøpe en graviditetstest, selv om han mener vi bare burde vente og se, men jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal ta den eller ikke :p har ikke spotta noe idag, kun litt i gårkveld.
Og jeg fikk hjelp i en annen tråd til å tyde syklusen min, og det viser seg at eggløsningen var et par dager senere enn jeg trodde (da temperaturen og eggløsningstestene ikke viste det samme). Så det vil si at jeg er 11 dpo idag, og ikke 13, slik som jeg trodde...

Krysser fingrene for deg! Lykke til med testingen i morgen[emoji4] Jeg tok selv en test i morrest. Den var ganske lik den testen jeg postet i går. Svaak rosa strek.. enda ikke fått mensen. Lurer på om jeg skal teste på nytt i morgen[emoji51][emoji5]
 
Så spennende [emoji2][emoji2] håper på 2 streker og ingen dum tante på deg [emoji4] samboeren min blir borte en uke nå... og jeg skal teste igjen på lørdag.. (alene) [emoji87] men nå føler jeg at tr kommer..
Kjempe greit å spare testen hvis tr kommer hos deg nå, men jeg håper ikke [emoji1]
Ååå, får håpe du tar feil, og at tr ikke kommer hos deg! :D blir spennende å se! :)
 
Krysser fingrene for deg! Lykke til med testingen i morgen[emoji4] Jeg tok selv en test i morrest. Den var ganske lik den testen jeg postet i går. Svaak rosa strek.. enda ikke fått mensen. Lurer på om jeg skal teste på nytt i morgen[emoji51][emoji5]
Takk! :) håper så uendelig masse at tr holder seg unna!
Jaaa det kan nok være lurt, bare for å se om det er noen stigning! :p
 
Åh, det var tidlig! :o men fint å ha noe å gjøre! :) TR meldte sin ankomst for fullt nå... så da er det bare å se fram til en ny pp :)
Jaaaa.. må stå opp 05.30 [emoji33][emoji33][emoji33]
Åååå... [emoji13] men da sparte du den testen.. håper hun er snill med deg [emoji173] natta!
 
Åh, det var tidlig! :o men fint å ha noe å gjøre! :) TR meldte sin ankomst for fullt nå... så da er det bare å se fram til en ny pp :)
Spørs om jeg klarer dette da [emoji28]
68821e7f2a8b391f717f341d81b5b20a.jpg
 
Jaaaa.. må stå opp 05.30 [emoji33][emoji33][emoji33]
Åååå... [emoji13] men da sparte du den testen.. håper hun er snill med deg [emoji173] natta!
Jaa er godt å liksom ha fått et svar, så slipper man å spekulere :) å shit, så tidlig... lykke til da! :D håper du får en fin dag på jobb :)
 
Jaa er godt å liksom ha fått et svar, så slipper man å spekulere :) å shit, så tidlig... lykke til da! :D håper du får en fin dag på jobb :)
Håper jeg ikke vekker deg nå, men hadde syke mensensmerter i natt [emoji45] våknet 3 eller 4 ganger for å tisse og sjekket hver gang om TR var kommet.. Men, hun er vel så utspekulert at hun venter til den mest hektiske tiden på jobb [emoji13][emoji28] forrige gang fikk jeg tr midt på nattan, har liksom aldri fått det før.. og ja, får tr 5 dager før jeg hadde tenkt.. om hun kommer i dag.. [emoji58] jaja, ha en fin dag [emoji3]
 
c3166e2ed2dc581a8b09d084d68c7aac.jpg


Etter tre dager med spotting stoppet det opp igår. Hadde mistet troa, men tok en test idag just in case [emoji7]

Da er det bare å håpe at den holder seg der (og at jeg ser alle dere inne på januar)!

Hvor har du kjøpt first response? [emoji4][emoji4]
 
Oi. Ja. Penger må man ha ja... jeg er utdannet biolog. Veldig gøy og jeg interesserer meg mye i det. Jobbet 1 år som humlerøkter på Vestlandet hvor vi solgte humlebol til Pollinering i drivhus [emoji3] men... har ikke funnet så mange jobber etter at den kontrakten gikk ut...
Har nok omtrent samme utdannelse vi da ;) Hvor i landet bor du? Kanskje jeg har noen tips om jobber :rolleyes:
 
Håper jeg ikke vekker deg nå, men hadde syke mensensmerter i natt [emoji45] våknet 3 eller 4 ganger for å tisse og sjekket hver gang om TR var kommet.. Men, hun er vel så utspekulert at hun venter til den mest hektiske tiden på jobb [emoji13][emoji28] forrige gang fikk jeg tr midt på nattan, har liksom aldri fått det før.. og ja, får tr 5 dager før jeg hadde tenkt.. om hun kommer i dag.. [emoji58] jaja, ha en fin dag [emoji3]
Hmm så rart da :o får håpe det ikke er TR, men rart hvis du hadde så masse menssmerter :s
 
Nå kjenner jeg at det er vanskelig å være tålmodig[emoji23] de siste dagene så har jeg kjent stikninger[emoji4][emoji4] sitter å føler på stikninger akkurat nå faktisk[emoji4] jeg er så spent på om det er noe inni der nå eller ikke[emoji4][emoji4][emoji4]
 
Nå kjenner jeg at det er vanskelig å være tålmodig[emoji23] de siste dagene så har jeg kjent stikninger[emoji4][emoji4] sitter å føler på stikninger akkurat nå faktisk[emoji4] jeg er så spent på om det er noe inni der nå eller ikke[emoji4][emoji4][emoji4]
Håper virkelig det er en spire som setter seg hos deg [emoji173] [emoji2]
 
Back
Topp