Usikker

Jeg har vært masse på farten med den lille, men ikke vært noe særlig på trilletur. Det tar tid og komme inn i rutiner, og det er det ikke mange av her i hus enda. Mitt tips er å slappe av og ikke stress med at du ikke gjør nok eller forstår godt nok. Du blir kjent med barnet etter hvert, og da er det ingen som kjenner det bedre enn deg. Når det gjelder amming så er det å legge en gulpeklut over hodet til babyen mens han dier et godt tips.

Ja, er min første :) Jeg sliter med mye av det samme som deg, jeg er redd han skal gråte på besøk, på butikken, til og med når vi har besøk :p Men det er fordi han kan være vanskelig å roe og å forstå til tider. Men det som er lurt er å lage seg små mål :) Det gjorde jeg. Type; at i dag når han har spist og fått ny bleie, da skal vi gå en tur ut å trille en halvtimes tid. Eller, i dag skal vi reise på besøk og være der i en liten time, etter at han har fått mat og ny bleie. Det kan selvfølgelig hende han blir sulten, trenger ny bleie eller kos før den tid, men det takler du, det er jeg helt sikker på! :)

Etter hvert blir det mer naturlig og man trenger ikke planlegge, man kan liksom ta en spontan trilletur med en venninne osv. Men jeg er ikke helt der enda :)
Takk for tips :-) jeg skal prøve å gjøre sånn! Men det hjelper å høre at jeg ikke er alene om å føle sånn. For det ser ut som alle takler det så fint så blir man så usikker på seg selv.. Men nå skal jeg gjøre som deg :-)

Dere er gode å ha!! Tusen takk :-) skjønner nå at det vil bli bedre :) og jeg skal ta det med ro og prøve smått først:-)

Takk for tips :-) jeg skal prøve å gjøre sånn! Men det hjelper å høre at jeg ikke er alene om å føle sånn. For det ser ut som alle takler det så fint så blir man så usikker på seg selv.. Men nå skal jeg gjøre som deg :-)
Alltid godt å vite at man ikke er alene :) Jeg har også følt at andre takler det så mye bedre enn meg, spesielt når jeg kom på barselbesøk og det stod nybakt kake på bordet og huset var shina.. Her ser ikke huset ut, og ikke blir det servert noe heller :p hihi

Back
Topp