Usikker

Hurra!! Bildet over er jeg som feiret med litt shopping i dag:)
Etter noen nervepirrende minutter ut i ul-undersøkelsen kunne legen konstantere at det var en liten spire som hadde kloret seg fast:):)
Det var kun utvendig ul så mye kunne vi ikke se, men den lille prikken hamret i vei :Heartred
Kjenner at det fortsatt er litt tidlig for at jeg klarer og slappe helt av ennå, men det var utrolig beroligende og herlig og se at det faktisk var en liten en inni der:love2

Gratulerer masse :)

Hurra!! Bildet over er jeg som feiret med litt shopping i dag:)
Etter noen nervepirrende minutter ut i ul-undersøkelsen kunne legen konstantere at det var en liten spire som hadde kloret seg fast:):)
Det var kun utvendig ul så mye kunne vi ikke se, men den lille prikken hamret i vei :Heartred
Kjenner at det fortsatt er litt tidlig for at jeg klarer og slappe helt av ennå, men det var utrolig beroligende og herlig og se at det faktisk var en liten en inni der:love2

Hvilken uke er du i? Fikk du noen bilde av babyen med utvendig ultralyd? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hvilken uke er du i? Fikk du noen bilde av babyen med utvendig ultralyd? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er i uke 6+3, så er fortsatt veldig tidlig med utvendig ul... hadde ikke apparatet vært helt nytt hadde vi nok ikke sett noe.... har tatt ul i uke 7 i tidligere svangerskap, men det var innvendig, fikk liksom større bilde med litt "form" da.
Fikk ikke med bilde hjem i dag, var nesten umulig og se noe bortsatt fra pulseringen på den lille prikken... skal ta ny Ul om fire uker, da får vi nok se litt mer detaljer:)

Back
Topp