Usikker

Milje

Elsker forumet
Hei alle April damer!

Etter 1,5 år med prøving, en sa og en exu håper jeg endelig på at jeg kan melde meg inn her:)
Er så heldig at jeg har to herlige barn fra før som satt på første forsøk. Tror at for meg så ble det som og få et spark i magen hver gang tr kom fordi jeg ble litt "bortskjemt" med at de klaffet så fort de to første gangene. Har snakket med både leger og gynekologer som nesten har gitt meg dårlig samvittighet fordi jeg har blitt skuffet/lei av denne lange prøvetiden siden jeg allerede har barn.... kjenner mange som har prøvd i ti-år uten resultater, så vet at jeg ikke skal eller bør klage! Men uansett har det vært en forferdelig tungt og gå igjennom dette. Mannen min sier at han orker ikke mer fordi han merker at det tærer på meg. Han vil heller ikke ha så mange år imellom barna, så dette er på en måte siste "sjangse"

Fikk uansett to positive tester for to uker siden. Hadde sterke smerter fire dager etter første testen(samme som ved sa) fikk derfor komme inn til fastlegen som valgte og ta en ul.. han så ikke noen antydning til noe fosterannlegg. Målte hcg som viste 245, fire dager senere var den 930 som var litt lavt. Hadde en del smerter også etter dette, følte også at jeg mistet symptomene jeg hadde. Tre dager senere var hcg 3360 og da kjente jeg at jeg fikk nytt håp:)
Nå har kvalmen virkelig satt i gang, men klarer allikevel ikke og tenke at alt er som det skal:( jeg vet så alt for godt at hcg kan stige og symptomer kan være tilstede selv og det ikke har gått veien...

I morgen skal jeg til fastlegen igjen og ta ny UL, håper så inderlig det er en liten spire der!

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du har følt at dette har vært vanskelig. Følelsene dine er jo like virkelige for deg, uansett hva andre føler om sin situasjon. Håper den lille spiren klorer seg fast og at alt er vel på UL i morgen <3 Lykke til!

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du har følt at dette har vært vanskelig. Følelsene dine er jo like virkelige for deg, uansett hva andre føler om sin situasjon. Håper den lille spiren klorer seg fast og at alt er vel på UL i morgen <3 Lykke til!

Signerer denne!
Hva andre føler og har det er irrelevant for de som har de følelsene de har. Det blir ikke borte av å tenke slikt:) så dine tanker er absolutt relevante.

Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Og skjønner godt at 1.5år med prøving når de andre to satt på første er uutholdelig!!!

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tusen takk for at du sier det slik. fikk en liten tåre i øyenkroken nå... det er bare så rart når du står oppi det og hele verden bare surrer rundt deg og man skal bare smile og late som alt er bra når man så indelig ønsker seg er en liten spire i magen. Det lille ønsket blir så urolig stort og viktig når det går på for en at det ikke er noen selvfølge.

Signerer denne!
Hva andre føler og har det er irrelevant for de som har de følelsene de har. Det blir ikke borte av å tenke slikt:) så dine tanker er absolutt relevante.

Kan jeg spørre hvor gammel du er?
Og skjønner godt at 1.5år med prøving når de andre to satt på første er uutholdelig!!!

<3 Gutt 04.02.12 <3

Har prøvd og ikke legge for mye i prøvingen og bare tenke at jeg skal være glad for de herlige barna jeg har. Men oppdaget etter hvert at ønsket ble sterkere og sterkere med motgang. Etter og ha blitt sendt frem og tilbake mellom lege/gynekologer/sykehus og akuttmottak pga exu ville mannen min gi opp, jeg vil det bare sterkere. Er 32 år, så har tid, men vi må være to om det....

Tusen takk for at du sier det slik. fikk en liten tåre i øyenkroken nå... det er bare så rart når du står oppi det og hele verden bare surrer rundt deg og man skal bare smile og late som alt er bra når man så indelig ønsker seg er en liten spire i magen. Det lille ønsket blir så urolig stort og viktig når det går på for en at det ikke er noen selvfølge.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er veldig vanskelig å late som, og det er veldig vanskelig å takle at ting en ser på som en selvfølge plutselig ikke er det allikevel. Jeg fikk kjenne veldig på det sist svangerskap, men i en helt annen setting. Uansett så må du tillate deg å kjenne på det innimellom om du føler for det.

Det sies forståvidt at når mor er kvalm så har barnet det godt, så håper inderlig det stemmer for deg!

Har prøvd og ikke legge for mye i prøvingen og bare tenke at jeg skal være glad for de herlige barna jeg har. Men oppdaget etter hvert at ønsket ble sterkere og sterkere med motgang. Etter og ha blitt sendt frem og tilbake mellom lege/gynekologer/sykehus og akuttmottak pga exu ville mannen min gi opp, jeg vil det bare sterkere. Er 32 år, så har tid, men vi må være to om det....

Det hjelper lite å ha det man har hvis ønsket om noe mer ikke blir tilfredsstilt. Tror vi mennesker, uheldigvis, er bygd slik. Mannen din ønsker vel bare ikke å se sin bedre halvdel lide og ha det vondt. Og prøver da kanskje å fjerne årsaken til de vondene (les:et til barn). Menn er mye mer "løsningsorientert" enn vi kvinner og vil liksom ha en løsning på et hvert problem...

32 er ingen alder;) tenkte at visst du var nærmere 40, kunne det forklare prøvetiden;)

Håper at spiren din sitter!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Det hjelper lite å ha det man har hvis ønsket om noe mer ikke blir tilfredsstilt. Tror vi mennesker, uheldigvis, er bygd slik. Mannen din ønsker vel bare ikke å se sin bedre halvdel lide og ha det vondt. Og prøver da kanskje å fjerne årsaken til de vondene (les:et til barn). Menn er mye mer "løsningsorientert" enn vi kvinner og vil liksom ha en løsning på et hvert problem...

32 er ingen alder;) tenkte at visst du var nærmere 40, kunne det forklare prøvetiden;)

Håper at spiren din sitter!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Tusen takk! Tror du har veldig rett i det du skriver, tror også at mannen min tar avstand til prøvingen fordi han vil beskytte meg...
setter pris på og få tilbakemeldinger:)

Jeg signerer det de andre har skrevet her og vil bare ønske deg lykke lykke til i morgen! Jeg skal krysse alt jeg har for at alt er bra med lille spiren deres ♡

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i dag;)

<3 Gutt feb.12 <3

Lykke til! Vi vil gjerne ha en oppdatering på hvordan det har fått også... ;-)

Back
Topp