Usikker

AlleGodeTingeErTre<3

Forelsket i forumet
Er dette bare innbilning ser dere en utydelig strek?

Har to jenter fra før på 4 og 2år og har akkurat de samme symptomene nå som da. Enda er ikke mensen kommet og den sku vært her nu.
Tokk hos legen i dag og den va negativ. Skjedde sist også. Positiv Cb digital og negativ hos legen. Dette er en rfsu fra ICA. Blir sprø, rett og slett. Tokk hcg blodprøver men får ikke svar før mandag...

Har dere fått sånn og hvir mange dpo var dere når dere fikk sånn?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    112,2 KB · Visninger: 86
Ser også er strek :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg sendte den til kjæresten. Han så den ikke. Om han bare er vanskelig å sier det vet jeg ikke. Går skole nå så hadde det vært om to måneder jeg ble gravid hadde det passet litt bedre. Men hey, nekter ikke noen å komme til værden ;)
 
Jeg og venninnen min tokk test ilag i dag. Hun fikk en klar strek og jeg svak. Helt uvirkelig hvis vi skal være gravid ilag på samme sted ca i graviditeten. :p
 
Sånn var mine også, så tok jeg en clear blue, og den var helt tydelig positiv. Så jeg har troen på denne! Så spennende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser en strek der, ja...
Husk at CB trenger mer hCG en de testene der
 
Jeg ser en strek! Noen produserer HCG sent, krysser fingrene for deg!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tørr faktisk å driste meg til å gratulerer deg jeg nå :) ser den ganske godt ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Hehe, ikke sikker enda om jeg kan stole på en skygge :p har hadd syklus på 25/26 dager siden februar. Så sku hadd den på lørdag/søndag. Tenker å ta en i morgen tidlig. Skikkelig spent egentlig på hva den viser da :O
 
Hvilken test er dette? Ser ut som strimmel test, og da blir vel test streken nærmest der du dypper? Og kontroll strek nærmest der du holder?
 
Holder den motsatt vei. Så den skarpe streken er kontrollsteeken.

Tokk en A1 test i dag fra apoteket og den var negativ. Men ingen mens. Snodig. Er jo ikke annet å gjøre enn å vente. Ifølge legen min får jeg ikke positiv test før til uka hvis jeg er gravid. Er 30 dager siden mensen nu og har hadd syklus på 25/26 dager siden februar. Kjenner jeg blir litt sprø av å ikke vite...
 
Last edited:
Jeg kan skimte noe når jeg zoomer inn på bildet :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Back
Topp