Usikker

Funnyt

Betatt av forumet
Noen som Tidligere har hatt en spontanabort? Mistet i januar og er gravid i uke 5 nå. Fikk litt murrende følelse i magen i går, kjenner jeg nesten blir lammet av skrekk har første dag på jobb på mandag etter ferien, men usikker på om jeg burde vært hjemme... Greia er at legen min selvfølgelig har ferie
 
Off kjenner til den der, blir nervøs med en gang det murrer litt for mye :-(

Og det er ikke så lett og prøve og ikke tenke på det.

Men jeg kjenner at det hadde vert verre hvis jeg satt hjemme for da har du alt for god tid til bekymring.
På jobb går dagen fortere, men det kommer jo litt an på hvilken jobb du har.
Om den er belastende osv.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mister du så er det somregel en feil med embryoet, og da skjer det om du er på jobb eller om du er hjemme. Har du en jobb med mye stress og hardt kjør så hadde jeg kanskje gitt beskjed til sjefen? Bare for å tilrettelegge litt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som Tidligere har hatt en spontanabort? Mistet i januar og er gravid i uke 5 nå. Fikk litt murrende følelse i magen i går, kjenner jeg nesten blir lammet av skrekk har første dag på jobb på mandag etter ferien, men usikker på om jeg burde vært hjemme... Greia er at legen min selvfølgelig har ferie

Hadde brun utflod i går, så skjønnet hva du mener. Ble livredd, så har holdt meg helt rolig både i går og planer om det i dag og:) bare for sikkerhetsskyld. Men som det blir sagt over her - er det noe galt med embryoet så skjer det om jeg slapper av eller ikke


♡02.03.2015♡
 
Murringer er helt normalt. Jeg har også dager hvor det murrer mer enn til vanslig, og kjenner et lite stikk selv, men man må bare prøve å si til seg selv at det er normalt. :)
 
Kjenner til følelsen. Jeg hadde 2 SA før forrige svangerskapet.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp