Usikker termindato

Ullegull

Stol på den som viser det!
Septemberlykke 2021
Hei! Jeg tror jeg er i uke 6 eller 7 nå. Noen andre som er usikkre? Jeg har masse symptomer allerede, mensenkramper, vondt i korsryggen, trøtt, vondte pupper. Skulle ligt å vist nøyaktig hvor mange uker. Men legen anbefalte ultralyd i uke "10". Håper jeg får en mer nøyaltig dato da Gleder meg

Samme her, alltid hatt ustabil syklus og aner ikke når jeg hadde eggløsning, termin er kun basert på første dag i siste mens. Gjaldt det samme for første ungen, han var 16 dager over tiden og var forsatt bare 3,6 og 49 lang...

Får vel bare satse på at jeg regner riktig. Ser at det er noen som skriver 6+3 for eksempel? Hva menes da?

Oki! Da er jeg 5+4 tror jeg....eller 6+4. Er kjempenervøs for at noe skal gå galt.

Jeg vet når jeg testet positivt på el test, men likevel spent på om termin 29.6 er rett. Tror jeg må over i juligruppa :-p

Er usikker på hvor langt jeg er på vei ja. Dette var nemlig ikke planlagt ettersom vi la prøvingen helt bort for noen år siden. har vært mye syk også den siste tiden så skal nå på mandag den 3 nov på innvendig UL for å se om alt står bra til eller ikke og da får jeg vel vite sånn ca hvor langt på vei jeg er, så her telles dagene ned til mandag nå.

Er usikker på hvor langt jeg er på vei ja. Dette var nemlig ikke planlagt ettersom vi la prøvingen helt bort for noen år siden. har vært mye syk også den siste tiden så skal nå på mandag den 3 nov på innvendig UL for å se om alt står bra til eller ikke og da får jeg vel vite sånn ca hvor langt på vei jeg er, så her telles dagene ned til mandag nå.
Samme her :-p har time mandag og håper helga går fort!

Jeg teller ned som bare det til tirsdag, tidlig ul da. Men jeg tok eggløsningssprøyte, så jeg vet når jeg hadde el. Så termin er helt sikker her :) Er helst for å se at det flimrer litt på sjermen <3

Back
Topp