Urolige bein.

Marianne-Nanne

Flørter med forumet
Merker nå at jeg har fått skikkelige urolige bein. Hver gang jeg prøver å hvile, begynner det å krible i beina. Det er svært ubehagelig, og jeg får ikke slappet av hverken dag eller natt. Las en plass at dette ofte var kronisk, men at en del gravide ble plaget med det. Noen andre som har tips eller råd til hva som kan lindre eller forebygge disse plagene? Bruker støttestrømper hver dag, men det hjelper ikke, tar magnesium også.

Jeg har det likt - veeldig plagsomt.
tar nå maks dose med magnesium. Hjalp godt en stund, men nå er det tilbake igjen (ikke like sterkt da). Kombinert med vondt i ryggen blir det dårlig med søvn, så er nå 50% sykmeldt. Ingen gode råd egentlig, men hvis du ikke allerede har gjort det ville jeg i hvert fall økt dosen :)

Jeg har det likt - veeldig plagsomt.
tar nå maks dose med magnesium. Hjalp godt en stund, men nå er det tilbake igjen (ikke like sterkt da). Kombinert med vondt i ryggen blir det dårlig med søvn, så er nå 50% sykmeldt. Ingen gode råd egentlig, men hvis du ikke allerede har gjort det ville jeg i hvert fall økt dosen :)
Hvor mye magnesium tar du da?? :) altså hva er maksdosen for gravide?

Blah, jeg har prøvd det meste. Magnesium-boksen var tom for et par uker siden og jeg gadd ikke kjøpe ny. Synes ikke det hjalp allikevel. Men da ble det bare verre - fra å være plaget bare på natt, hadde jeg det hele døgnet! Så har nå begynt igjen, men på en boks som kombinerer magnesium og kalsium. Har lest at det kan hjelpe. Merker bedring nå etter 3-4 dager men helt kvitt det blir jeg nok ikke..

Blah, jeg har prøvd det meste. Magnesium-boksen var tom for et par uker siden og jeg gadd ikke kjøpe ny. Synes ikke det hjalp allikevel. Men da ble det bare verre - fra å være plaget bare på natt, hadde jeg det hele døgnet! Så har nå begynt igjen, men på en boks som kombinerer magnesium og kalsium. Har lest at det kan hjelpe. Merker bedring nå etter 3-4 dager men helt kvitt det blir jeg nok ikke..
Litt bedring er vell bedre enn ingen bedring :) godt det snart nærmer seg nå :)

Back
Topp