Urolig

Håpefull2015

Flørter med forumet
Hei jenter!
I dag er jeg 29+4.. Har hatt hyppige og kraftige kynnere i flere dager. I dag her jeg også menssmerter og smerte i korsryggen. Jeg kjenner også at babyen presser ned i hver kynne! Kan fødselen nærme seg? Håper jo han holder seg inne hvertfall 8uker til!
 
Hmm ringe føden eller jordmor og få de til å sjekke Evt ?? En tlf skader jo ikke uansett :)
 
Ville vel kanskje tatt en tlf til føden for å være sikker. Ingen erfaringer selv.
 
Hei jenter!
I dag er jeg 29+4.. Har hatt hyppige og kraftige kynnere i flere dager. I dag her jeg også menssmerter og smerte i korsryggen. Jeg kjenner også at babyen presser ned i hver kynne! Kan fødselen nærme seg? Håper jo han holder seg inne hvertfall 8uker til!

Har ikke menssmerter eller noe mer smerter i korsryggen enn jeg har hatt tidligere,men kraftige kynnere og at babyen presser nedover har jeg kjent på de siste dagene. Var hos jm i går og hun sa jeg skulle passe på ift kynnere og kontakte jordmorvakten dersom de ble sterkere eller annerledes. Fikk vite at babyen ligger i seteleie også,og dette har gjort at jeg har fått flere kynnere og vondt øverst på magen. Er 32+2. Greit å ringe og evt få undersøkt seg da :)
 
Ring sykehuset og hør! Jeg var selv inne på føden med samme problemet, det kan være premature rier, så best å få det sjekket :)
 
Har hatt samme problem de seneste tre dagene og var hos jordmor i dag - er 28+2. Hun kunne ikke se at det var noe galt og trodde baby lå så langt ned i livmoren at han skaper disse sterke kynnerne og menssmertene! Men hadde jeg ikke hatt min avtale med jordmor i dag hadde jeg uansett ringe føden, for man vet aldri sikkert hva det kan være! Bedre å sjekke engang for mye så jeg hadde ringt føden :)
 
Jeg har slitt med det samme de siste tre dagene, er 28+4. Basert på at flere sier det samme her så kan det jo være noe naturlig for denne tiden. Men jeg er glad jeg skal på UL for å måle livmorhalsen i morgen, for jeg blir urolig av det. Sikkert ikke dumt å ta en telefon og høre om du også burde ta en sjekk?
 
Er alt bra?☺
 
Tusen takk for svar alle sammen:) Fikk komme inn til KK i går.. Grunnen var at babyen var så langt nede, dette var helt normalt i denne perioden :) hvis det blir verre skulle jeg komme inn igjen :)
Godt å høre at alt var bra :)
 
Tusen takk for svar alle sammen:) Fikk komme inn til KK i går.. Grunnen var at babyen var så langt nede, dette var helt normalt i denne perioden :) hvis det blir verre skulle jeg komme inn igjen :)

Så greit med en sjekk for å utelukke at det er noe galt! Det er jo supert at alt var fint med den lille :)
 
Back
Topp