Urolig :/

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Våknet idag og gikk på do der det kom rosa på papiret med slim... Vi hadde sex i går, da, så kan være derfor, men... Jeg er en type som tenker det verste i slike situasjoner.

Blæ...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, skjønner at du ble redd! Men kan godt være det kom av at dere haddr sex i går! Blør du noe mer eller?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Var noen få prikker på truseinnlegget, og nå nettopp en eller to prikker på papiret. Går rette veien foreløpig :) Har kjøpt tre tester på apoteket idag som jeg tenkte jeg skulle ta fremover for å se om det blir svakere eller sterkere.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fortsatt brun utflod nå, men som er "oppi der" og ikke kommer i truseinnlegget...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fortsatt brun utflod nå, men som er "oppi der" og ikke kommer i truseinnlegget...


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har det samme. Hatt det siden torsdag... varierer i mengde. Men det er så vidt det kommer noe i bindet.

♡ ønsker en liten ♡
 
Jeg har det samme. Hatt det siden torsdag... varierer i mengde. Men det er så vidt det kommer noe i bindet.

♡ ønsker en liten ♡

Jeg googlet litt og har lest her inne at det er vanlig å ha sånt i første trimester. Da jeg mistet i april begynte det med frisk blod, så håpet er der fortsatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg googlet litt og har lest her inne at det er vanlig å ha sånt i første trimester. Da jeg mistet i april begynte det med frisk blod, så håpet er der fortsatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja jeg har også Googlet :) å jeg tror vi har den såkalte feste blødningen :) krysser ihvertfall alt jeg har for at det stemmer:)

♡ ønsker en liten ♡
 
Ja for min del så begynte den uka før ikm :) så i uke 3 ett eller annet. Jeg har ikm i morgen eller mandag :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Ja for min del så begynte den uka før ikm :) så i uke 3 ett eller annet. Jeg har ikm i morgen eller mandag :)

♡ ønsker en liten ♡

Hm... Hos meg startet det først idag og jeg er 4+5. Det har stoppet nå, så lurer på om det var sexen og treningen igår eventuelt som gjorde det. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hm... Hos meg startet det først idag og jeg er 4+5. Det har stoppet nå, så lurer på om det var sexen og treningen igår eventuelt som gjorde det. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Aha, da er det nok det som er årsaken hos deg :) går nok bra skal du se:)

♡ ønsker en liten ♡
 
Back
Topp