Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det samme. Hatt det siden torsdag... varierer i mengde. Men det er så vidt det kommer noe i bindet.Har fortsatt brun utflod nå, men som er "oppi der" og ikke kommer i truseinnlegget...
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har det samme. Hatt det siden torsdag... varierer i mengde. Men det er så vidt det kommer noe i bindet.
♡ ønsker en liten ♡
Ja jeg har også Googlet å jeg tror vi har den såkalte feste blødningen krysser ihvertfall alt jeg har for at det stemmerJeg googlet litt og har lest her inne at det er vanlig å ha sånt i første trimester. Da jeg mistet i april begynte det med frisk blod, så håpet er der fortsatt
Ja jeg har også Googlet å jeg tror vi har den såkalte feste blødningen krysser ihvertfall alt jeg har for at det stemmer
♡ ønsker en liten ♡
Ja for min del så begynte den uka før ikm så i uke 3 ett eller annet. Jeg har ikm i morgen eller mandag
♡ ønsker en liten ♡
Hm... Hos meg startet det først idag og jeg er 4+5. Det har stoppet nå, så lurer på om det var sexen og treningen igår eventuelt som gjorde det.
Aha, da er det nok det som er årsaken hos deg går nok bra skal du se
♡ ønsker en liten ♡
Satser på detMed deg også, vil jeg tro.