Urolig ..

Zazigai

Forelsket i forumet
Føler alt er helt borte nå.. Ingen symptomer, t.o.m puppene verker ikke lenger .. Har ikke fått noe mage, kjenner ingenting inni der enda, og forventer hele tiden det verste når jeg går på do.. Jeg er ikke mer en 11+3, men har sett et hjerte som dunka på tidlig UL da jeg var 9+6, så sier til meg selv at det er nok ikke noe gale.. Kjenner jeg har veldig lyst på en UL til, OUL blir en gang i slutten av August, men føler det er lenge å gå og vente .. Kan jeg prate med jordmor ang en UL til? Eller må jeg ta en privat nå? Alt er så langt unna der jeg bor, så er bare stress det også ... Arh, håper det begynner å skje noe snart, for det er skikkelig deprimerende å gå slik :/ ...

Jeg ville snakket med jm om det, er utrolig vondt å hå å engste seg. Det er jo forskjell på alle jm men vil tro sjansen for å få en henvisning er der:) tipper alt er i skjønneste orden. Men ville uansett pratet med jm om ikke annet så kan hun jo kanskje klare å roe deg litt:) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn har jeg det og. Kroppen inkl puppene er krympet, har kun vondt i bekken som mulig symptom. Men det har kranglet i perioder siden 15-årsalderen.

Skal til tidlig UL neste tirsdag, men en uke kjennes lenge.
Prøver å ikke tenke på det, men lettere sagt enn gjort.

Alt er sikkert i orden for oss begge!

Ville snakket med jm eller lege... Rundt uke 12 kan de jo også prøve å finne hjertelyd :) så hadde du sluppet å være engstelig :)

Huff, føler ikke jeg kan ringe jm igjen heller, var der for ca 1 uke siden, da fant hun ikke hjertelyd, så tviler på hun vil prøve igjen nå .. Snakket med min mor istad, sto på jobb og begynte å hylgrine .. Hun mente også jeg skulle ringe jm og be om å få høre hjertelyden, men tror det blir fryktelig teit .. Arh ..

❤️25.1.15❤️

Huff, føler ikke jeg kan ringe jm igjen heller, var der for ca 1 uke siden, da fant hun ikke hjertelyd, så tviler på hun vil prøve igjen nå .. Snakket med min mor istad, sto på jobb og begynte å hylgrine .. Hun mente også jeg skulle ringe jm og be om å få høre hjertelyden, men tror det blir fryktelig teit .. Arh ..

❤️25.1.15❤️

Stor forskjell på uke 11 og 12... :) Ville spurt og så bedt om å bli henvist til ul hvis hun ikke fant denne gangen heller? Så kan hun jo også måle magen å se om den vokser som den skal? :)

Hva med å bestille en privat ultralyd?:) da får du som regel komme inn ganske kjapt!:)

Nyttårslykke<3

Veit ikke om det er for tidligt .. Er 11+3 idag, hun fant ikke lyd 10+3 .. Det hadde hjulpet og få høre lyden ja, men nå har jeg bestillt meg doppler, så skal vertfall vente til jeg får den :)

❤️25.1.15❤️

Ring jm og si at du er veldig bekymret :) det er sånne ting vi burde bruke dem til, tenker jeg.
Jordmor/midwife betyr visst "for kvinnen", eller noe sånt :)

Er helt sikker på at alt er bra med lille, men akkurat nå har ikke du det bra. Klem til deg <3

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Veit ikke om det er for tidligt .. Er 11+3 idag, hun fant ikke lyd 10+3 .. Det hadde hjulpet og få høre lyden ja, men nå har jeg bestillt meg doppler, så skal vertfall vente til jeg får den :)

❤️25.1.15❤️

Hos meg har de ikke ville lete etter hjertelyd før uke 12 fordi den da er så vanskelig å finne, så er vel derfor de ikke fant den i uke 10... Men du kunne jo bestilt time til du var 12 uker på vei? Er vel vanskeligere å finne hjertelyd selv enn for en jm som er trent for det når selv de syns det er vanskelig så tidlig som uke 12?

Jeg ville ringt JM/ lege eller gynekolog. Har vært svært bekymrer selv så hadde ul i uke 8 og igår som var uke 11 begge disse var hos gynekolog fikk da se en liten baby som var ganske ivrig inni der og hjerte banket fint. Veldig god betryggelse

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Jeg ville ringt JM/ lege eller gynekolog. Har vært svært bekymrer selv så hadde ul i uke 8 og igår som var uke 11 begge disse var hos gynekolog fikk da se en liten baby som var ganske ivrig inni der og hjerte banket fint. Veldig god betryggelse

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Gikk du til privat da, eller fikk du time til gynekolog gjennom lege/jm?

❤️25.1.15❤️

Hos meg har de ikke ville lete etter hjertelyd før uke 12 fordi den da er så vanskelig å finne, så er vel derfor de ikke fant den i uke 10... Men du kunne jo bestilt time til du var 12 uker på vei? Er vel vanskeligere å finne hjertelyd selv enn for en jm som er trent for det når selv de syns det er vanskelig så tidlig som uke 12?

Jo, kunne det, men har time til prøvetaking om ca 4 uker, så føler det blir så masse på kort tid om jeg bestiller time nå.. Var der forrige uke .. Er nokk bare hodet mitt som tuller, har sett en livlig krabat, og et hjerte som banka, så alt er nokk bra.. Har ingen smerter og ikke noe blod, så det skal jo være i orden ..

❤️25.1.15❤️

Ganske normalt å slite med sånne tanker. Tror jordmor skjønner deg veldig godt og at du får komme inn hvis de har en luke til deg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har heller ikke fått mage, eller andre symptomer. Er 14+4, men hører et hjerte slå:)

05.01.2015 <3

Fikk doppleren min idag, åpna den nesten med engang, fant fram babyolja og prøvde, men fant kun min egen lyd og masse andre rare lyder.. Så noen filmer på youtube, og prøvde så videre på meg selv, men fikk ikke noe lyd .. Prøvde i ca 30 min, og akkurat da jeg skulle gi meg, hørte jeg en lyd laaaangt borte som kunne minne om hjertelyden .. Prøvde litt til, og plutselig kom den, sterk og tydlig! ❤️ for en deilig følelse❤️

❤️25.1.15❤️

Fikk doppleren min idag, åpna den nesten med engang, fant fram babyolja og prøvde, men fant kun min egen lyd og masse andre rare lyder.. Så noen filmer på youtube, og prøvde så videre på meg selv, men fikk ikke noe lyd .. Prøvde i ca 30 min, og akkurat da jeg skulle gi meg, hørte jeg en lyd laaaangt borte som kunne minne om hjertelyden .. Prøvde litt til, og plutselig kom den, sterk og tydlig! ❤️ for en deilig følelse❤️

❤️25.1.15❤️
Så bra! Jeg har også doppler, syns det er en veldig fin bekreftelse! Da kan man spare helsenorge for litt også :-) Husk at det er ikke sikkert du finner den neste gang, så prøv og ikke få panikk da. Har merket sjøl at den er enklest å finne på morgenen før mat og etter tissing ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

❤️25.1.15❤️
Så bra!!
Ikke godt å uroe seg slik.

Back
Topp