Urolig om kvelden

En tråd i 'August 2014' startet av Babyziz, 1 Des 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Chriztine Forumet er livet Desemberskatter 2016 Augustmødrene 2014

Huff. Det høres enda litt kjipere ut :(

2. Babyziz Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Håper det går seg til :)
    Hun e blitt litt bedre nå i det siste og e sovnet til halv 10.
    Men sovner bare oppå meg og med puppen i munnen.

3. Kisskine Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Veldig mange som har det helt likt som meg med urolig unge på kvelden. Er de inne i en fase kanskje? Håper endelig det, for her var det greit på greit på kveldene men nå er hun virkelig vanskelig igjen...

4. Babyziz Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Samme her. Hun la seg fint i egen seng ca 9. Men nå må eg sitte inne på rommet og hun må ligge i min seng. Håper det bare e en liten fase de e inni.

5. Kisskine Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Nå er det verre enn noen gang!!!! Ååååååå blir så oppgitt:( LA det for Guds skyld bare være en fase!

6. Babyziz Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Her har det roet seg litt. Men sliter forsatt med å falle til ro om kvelden :/ e trøtt, og sovner på puppen og alt. Men med en gang eg legger henne ned i sin egen seng, våkner hun igjen.

7. Zara85 Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Tror det er fase, for det virker som det er på vei til å bedre seg her nå.. :) *krysse fingre* :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

8. Babyziz Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Her var det bare en fase og tegn på å måtte ha noe annet enn melk.

Nå tar hun kvelden kl 20:00.

• Liker Liker x 1
  9. Babyziz Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Da e vi begynt å bli litt små urolig på kvelden igjen. Håper at det bare e fordi vi e begynt med grøt på kveldingen :)

10. Lillemor21 Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP Augustmødrene 2014

Her sovner han klokka 19.00-19.30 og våkner igjen en halvtime/time etterpå..

11. 4XE Forelsket i forumet

Min har blitt urolig om natta igjen. Han sov hele natta før. 22-06.30. Nå er han oppe to ganger om natta.... Så da har vi begynt med grøt før han legger seg. Da får han så mye han orker. Og pupp etterpå. Da sover han som en stein igjennom natta.

• Liker Liker x 1
  12. rundown Flørter med forumet

Når på kvelden gir dere grøt? Og hvor mye orker han å spise?

13. Babyziz Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Eg gir en liten time før legging, men småen e sluttet å åpne munnen når eg kommer med grøt

14. Løvemor2014 Elsker forumet Marsboerne2017 Augustmødrene 2014

Her har vi plutselig en baby som våkner 8-10 ganger de to første timene etter han har lagt seg. I tillegg til at han er oppe oftere om natta. Så nå blir det grøt innkjøring her også. 4 mnd om 4 dager.

15. 4XE Forelsket i forumet

Må gi det før kl 20. hvis ikke så vil han ikke ha. Han er oppe i full porsjon vil jeg tru. Jeg bare slumper det i sammen. Skal begynne med frukt/grønnsaker til lunch også. Han er en storspist kar. Akkurat som broren hans.

Del denne siden