Urolig om kvelden

Veldig mange som har det helt likt som meg med urolig unge på kvelden. Er de inne i en fase kanskje? Håper endelig det, for her var det greit på greit på kveldene men nå er hun virkelig vanskelig igjen...
 
Veldig mange som har det helt likt som meg med urolig unge på kvelden. Er de inne i en fase kanskje? Håper endelig det, for her var det greit på greit på kveldene men nå er hun virkelig vanskelig igjen...
Samme her. Hun la seg fint i egen seng ca 9. Men nå må eg sitte inne på rommet og hun må ligge i min seng. Håper det bare e en liten fase de e inni.
 
Nå er det verre enn noen gang!!!! Ååååååå blir så oppgitt:( LA det for Guds skyld bare være en fase!
 
Her har det roet seg litt. Men sliter forsatt med å falle til ro om kvelden :/ e trøtt, og sovner på puppen og alt. Men med en gang eg legger henne ned i sin egen seng, våkner hun igjen.
 
Tror det er fase, for det virker som det er på vei til å bedre seg her nå.. :) *krysse fingre* :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Her var det bare en fase og tegn på å måtte ha noe annet enn melk.

Nå tar hun kvelden kl 20:00.
 
Da e vi begynt å bli litt små urolig på kvelden igjen. Håper at det bare e fordi vi e begynt med grøt på kveldingen :)
 
Her sovner han klokka 19.00-19.30 og våkner igjen en halvtime/time etterpå..
 
Min har blitt urolig om natta igjen. Han sov hele natta før. 22-06.30. Nå er han oppe to ganger om natta.... Så da har vi begynt med grøt før han legger seg. Da får han så mye han orker. Og pupp etterpå. Da sover han som en stein igjennom natta.
 
Min har blitt urolig om natta igjen. Han sov hele natta før. 22-06.30. Nå er han oppe to ganger om natta.... Så da har vi begynt med grøt før han legger seg. Da får han så mye han orker. Og pupp etterpå. Da sover han som en stein igjennom natta.
Når på kvelden gir dere grøt? Og hvor mye orker han å spise?
 
Eg gir en liten time før legging, men småen e sluttet å åpne munnen når eg kommer med grøt
 
Her har vi plutselig en baby som våkner 8-10 ganger de to første timene etter han har lagt seg. I tillegg til at han er oppe oftere om natta. Så nå blir det grøt innkjøring her også. 4 mnd om 4 dager.
 
Når på kvelden gir dere grøt? Og hvor mye orker han å spise?
Må gi det før kl 20. hvis ikke så vil han ikke ha. Han er oppe i full porsjon vil jeg tru. Jeg bare slumper det i sammen. Skal begynne med frukt/grønnsaker til lunch også. Han er en storspist kar. Akkurat som broren hans.
 
Back
Topp