Urolig om kvelden

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Nå har småen en periode der det så og si e umulig å legge henne. Sover bare vist eg ligger ved siden av henne, og/eller hun for ligge i min seng. Hun nærmer seg 4mnd. E dette en sånn storm periode(finner ikkje den listen igjen) eller kan det være noe annet som plager henne ??

Alt mottas med stor takk. En sliten mor, da dette har vart i over 1 uke :(
 
De er i en utviklingsoeriode nå ja. De kan være litt "vanskeligere". Merker det godt her. Lett å legge om kvelden, men våkner 2-3. Ikke snakk om at pappaen kan trøste hu på kveldstid heller. Kun jeg som duger.
 
ImageUploadedByBV Forum1417471693.548888.jpg
 
Ja samme her, ikke enkelt. Å hvis jeg skal liste meg ut så merkes det etter en halvtime :p
 
Tusen takk.
Godt å vite at det e en storm periode og ikkje noe eg gjør feil.
 
Samme her. Veldig vanskelig å legge og våkner oftere på natta. Håper dette går over!
 
Høres ut som våre kvelder det der! Jeg lar han bare sove i vår seng og jeg ligger der sammen med han (han med puppen i munnen) til han sovner. Går hele kvelden, så går hele kvelden.. Slitsomt, JA! Men er bare for en periode :)
 
Enten må hun sove i armene min, eller i min seng og eg må holde henne i hånden. Eneste som roer henne.
Men e godt å høre at eg ikkje e den eneste som sliter med legging. Men e hun først sovnet, så sover hun veldig godt.
 
Slitsomt men som dere sier det er jo for en periode. Kommer dog til å være glad når den er over :p
 
Ja, og da glemmer man fort de stormfulle episodene
Ja men begynner faktisk å lure på om han har snudd døgnet. Sover veldig bra fra 10.30-1300 så lek til tretiden for så en liten hvil. Så legger han seg i halv sju tia, sovner , og våkner klokka 2000.da sovner han ikke før klokka er 23-01.00 . Eller han sover hvis han får ligge ved puppen hele kvelden :p
 
Ja men begynner faktisk å lure på om han har snudd døgnet. Sover veldig bra fra 10.30-1300 så lek til tretiden for så en liten hvil. Så legger han seg i halv sju tia, sovner , og våkner klokka 2000.da sovner han ikke før klokka er 23-01.00 . Eller han sover hvis han får ligge ved puppen hele kvelden :p
Min sover veldig godt på dagtid. Men hun for ikkje lov å sove etter kl 18:00. Og da holder eg henne våken til 20:00-20:30.
Som oftes har hun da vært våken siden 17:30
Men da sover hun bare om hun for ligge på puppen eller i armene mine. Legger eg henne ned i sengen, skriker hun i det eg har fått lag henne ned.
Så vet ikkje koffor hun gjør det. Tror hun e klar for noe mat som metter mer enn puppen. Men vi for se når den tid kommer :)
 
Er sååå lei av å måtte gå inn på rommet hvert kvarter fordi hun våkner..
 
Back
Topp