Urolig nattesøvn?

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Flere som sover urolig om natta?

Etter jeg ble gravid sover jeg veldig urolig om natta. Jeg våkner flere ganger, snur og vender på meg. Jeg ser på klokka og det er alltid i halv fem tiden, men i følge Fitbit og egen opplevelse er det flere gang med 5 -30 min våknetid pr gang.

Jeg er egentlig en person som sovner i det hodet møter puta og da sover jeg! I hovedsak trenger jeg minimum 8 timer søvn, men etter jeg ble gravid er snittsøvnen på ca 7 timer.

Jeg synes det er litt vel tidlig med omstilling til våkenetter allerede kjenner jeg...
 
Last edited:
Jeg har samme problem. Pleier alltid å sove som en stein, men nå våkner jeg hele tiden for å snu og vende på meg, våkner ofte tidlig om morgenen jeg også.. så er jeg småsvett og må stå opp for å gå på do :dead:
 
Jeg har samme problem. Pleier alltid å sove som en stein, men nå våkner jeg hele tiden for å snu og vende på meg, våkner ofte tidlig om morgenen jeg også.. så er jeg småsvett og må stå opp for å gå på do :dead:

Uff, håper det gir seg for oss begge slik at vi får sovet normalt før det blir en ny normal med nattevåk
 
Sliter med det samme. Kan våkne kl 4 og ligge lys våken en halvtime før jeg får sove igjen. Sliter også mer med å sovne om kveldene :wtf:
 
Jeg har det samme her, og drømmer helt syke drømmer.. + at jeg drømmer veldig mye, i løpet av hele natten. Utrolig slitsomt
 
Jeg har det også slik, men litt omvendt . Jeg sovner veldig fort når jeg legger meg. Før jeg ble gravid slet jeg veldig med å sovne med en gang. Men jeg våkner flere ganger om natta... ligger og vrir og vender meg. I tillegg våkner jeg to ganger Iløpet av natta for å tisse... Å når jeg våkner føler jeg meg nesten fyllesyk :hilarious: kvalm, vondt i kroppen, vondt i brystene , vondt i hodet.. Ja helt mørbanka. Fler som har det sånn?? Kjenner jeg gruer meg til klokka ringer i morgen-tidlig ja :shifty::hilarious:
 
Jeg har helt grusomme mareritt for tiden. Og når jeg ikke har d sover jeg dårlig for hvilepulsen min har ligget fra 75-78. Mannen min hadde 56.
Våkner tidlig og fungerer i en time så er jeg klar til å sove igjen. Så lurer på hvordan det blir i morgen. Er en maraton dag med full jobb fau møte osv til kl 22. Kommer til å duppe av en gang i løpet av den dagen.
 
Jeg sover alltid dårlig i dette årsskiftet. At blir for varm våren/sommeren og kroppen må innstille seg på nytt. Er dog ikke noe problem fra høsten og utover til våren igjen:dead: tror ikke det har noe med graviditeten å gjøre, for jeg blir helt utslitt iløpet av dagen, og er super klær for å sove når kvelden kommer.
 
Nå har jeg begynt å våkne og må på do også. Slitsomt.
Våknet kl 6 for å tisse og la meg til å sove igjen. Hadde så lyst å «glemme» jobben og skole og barnehage.
 
Akkurat samme her, indre uro når jeg ligger i sengs, våkner grytidlig...
Høres veldig typisk ut da, og husker jeg har hatt det før og!
 
Akkurat i natt sov jeg veldig urolig! Våkna flere ganger, slet med å sovne, våknet tidlig, fant ikke roen og våknet tilslutt med verk i hele kroppen. Håper ikke dette er noe som fortsetter for jeg har lite nok energi fra før av :(
 
Jeg har også begynt med nattlige tissepauser. :banghead:
 
Back
Topp