Her er det veldig varrierende hvor mye hun sover på dagtid. Dersom vi er hjemme og tar det med ro så sover hun ganske greit. Dersom vi er ute og gjør mye så er hun mer våken. Jeg sliter med å få sovet på dagen jeg. I går la jeg meg når hun sov men ble liggende og vri og vende på meg i nesten en time uten av søvnen kom enda jeg var stup trøtt så da ga jeg opp. Stort sett er jo tiden hun sover den eneste tiden jeg har til å kunne få gjort litt ting som støvsuging og klesvask så det er ikke alltid så lett å få lagt seg selv om en kanskje burde.Noen flere som sliter med å få baby til å sove på dagen??? Mini er så urolig og jeg prøver alt! Jeg hadde virkelig trengt noen timer på øyet på dagen siden det blir lite nattesøvn...
Gleder meg til å få litt mer en 2-3 timer søvn i strekk på natten, skal bli såå godt! Og en annen ting jeg gleder meg til er å kunne ligge på magen for jeg har så lyst på en massasje! Jeg er så vondt i ryggen og skuldrene og naken, sikkert pga feil sittestilling ved amming.