Urolig Baby

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hun er så urolig for tiden. Våkner med en gang jeg legger henne ned og ligger å romsterer med armer og ben og klager. Plukker jeg henne ikke opp begynner hun å grin. I natt måtte hun sove på brystet hele natten for det er den eneste måten jeg fikk henne til å være rolig, og på dagen i dag har hun nesten ikke sover for hver gang jeg prøver å legge henne ned våkner hun. I tillegg er hun ekstra sulten for tiden, spiser med 1.5 times mellomrom istedefor 3 timers mellomrom... Er det dette som betegnes som økedøgn? Andre med urolige små? Vurdere på om jeg skal bære henne i sjal hjemme også slik at hun får litt ro, og jeg får hendene fri til å gjøre andre ting..

Mini har også vært urolig i dag... Slitsomt! :( om natta lager hun masse lyder og kaver mye... Aner ikke hvorfor !!!

Høres ut som økedøgn, ja.
Min er ofte sånn at han våkner når jeg legger han fra meg. Det må liksom gå en viss tid før jeg kan gjøre det etter å ha bysset han i søvn. Er bare sånn han er...

Her gråtes det når han skal gulpe og ofte etter, noe som er stort sett hele tiden.. Roer seg med pupp eller smokk og nærhet. Kavet og klynket i søvne mellom amming kl 6 og 9, fælt når de har det sånn syns jeg...

Her gråtes det når han skal gulpe og ofte etter, noe som er stort sett hele tiden.. Roer seg med pupp eller smokk og nærhet. Kavet og klynket i søvne mellom amming kl 6 og 9, fælt når de har det sånn syns jeg...
De vokser jo og legger på seg veldig mye på kort tid! Tenker det er normalt med tanke på dette... Men man kan ikke hjelpe for å tenke at de har vondt eller no...

De vokser jo og legger på seg veldig mye på kort tid! Tenker det er normalt med tanke på dette... Men man kan ikke hjelpe for å tenke at de har vondt eller no...
Ja, tar en tur på helsestasjonen i morgen for å veie han bare for å sjekke og for å få litt tips. Min er veldig favorittsidegutt, så tar nok uansett kontakt med en manuellterapeut for å sjekke ut nakken.

Her gråtes det når han skal gulpe og ofte etter, noe som er stort sett hele tiden.. Roer seg med pupp eller smokk og nærhet. Kavet og klynket i søvne mellom amming kl 6 og 9, fælt når de har det sånn syns jeg..

Mye kaving og klynking her og som jeg ikke vet hva kommer av.
Hun har frem til nå vært en rolig baby som fint kan ligge alene så dette er definitivt rart for henne. Håper det bare er midlertidig.[/QUOTE]

Mye kaving og klynking her og som jeg ikke vet hva kommer av.
Hun har frem til nå vært en rolig baby som fint kan ligge alene så dette er definitivt rart for henne. Håper det bare er midlertidig.
[/QUOTE]
Åh. han her har vært sånn siden han ble født. Håper det ordner seg :)

Hun er så urolig for tiden. Våkner med en gang jeg legger henne ned og ligger å romsterer med armer og ben og klager. Plukker jeg henne ikke opp begynner hun å grin. I natt måtte hun sove på brystet hele natten for det er den eneste måten jeg fikk henne til å være rolig, og på dagen i dag har hun nesten ikke sover for hver gang jeg prøver å legge henne ned våkner hun. I tillegg er hun ekstra sulten for tiden, spiser med 1.5 times mellomrom istedefor 3 timers mellomrom... Er det dette som betegnes som økedøgn? Andre med urolige små? Vurdere på om jeg skal bære henne i sjal hjemme også slik at hun får litt ro, og jeg får hendene fri til å gjøre andre ting..
Høres ut som en kopi av våre siste døgn. Jeg er så ufattelig sliten etter å nesten ikke ha sovet...

Høres ut som en kopi av våre siste døgn. Jeg er så ufattelig sliten etter å nesten ikke ha sovet...
Jeg og... Kunne gjort mye for en full natts søvn nå.

Jeg og... Kunne gjort mye for en full natts søvn nå.
Kjenner jeg er ganske misunnelig på mannen akkurat nå som bare kan legge seg og sove igjennom natta! Tenk vi skal holde på en stund med nattamming... Puh... Håper ikke det bare er jeg som syns det er slitsomt! Sist holdt jeg på til 6 mnd... :o

Kjenner jeg er ganske misunnelig på mannen akkurat nå som bare kan legge seg og sove igjennom natta! Tenk vi skal holde på en stund med nattamming... Puh... Håper ikke det bare er jeg som syns det er slitsomt! Sist holdt jeg på til 6 mnd... :eek:
Huff ja i 6 måneder, det er lenge det. Håper det blir litt sjeldnere etterhvert. Jeg er sånn som fungerer dårlig uten minst 8 timer søvn, og nå blir det sjeldent mer enn 2-3 timer i strekk, og så er vi våken en del timer for amming, stell og for å roe oss ned igjen. Slitsomt..

Kjenner jeg er ganske misunnelig på mannen akkurat nå som bare kan legge seg og sove igjennom natta! Tenk vi skal holde på en stund med nattamming... Puh... Håper ikke det bare er jeg som syns det er slitsomt! Sist holdt jeg på til 6 mnd... :o

Sist ga jeg nattmat, på flaske, til 9 måneder ca. Det er tungt å våkne! :/ Heldigvis bare for en periode.

Sist ga jeg nattmat, på flaske, til 9 måneder ca. Det er tungt å våkne! :/ Heldigvis bare for en periode.
Har lest at man bør slutte med nattmat/nattamming rundt 6 mnd pga at tarmene til de små trenger hvile. Men vet ikke om de anbefaler noe annet nå da... Håper ikke det ;)

Huff ja i 6 måneder, det er lenge det. Håper det blir litt sjeldnere etterhvert. Jeg er sånn som fungerer dårlig uten minst 8 timer søvn, og nå blir det sjeldent mer enn 2-3 timer i strekk, og så er vi våken en del timer for amming, stell og for å roe oss ned igjen. Slitsomt..
Samma her...å sove bare 2-3 timer i strekk er for meg litt tortur! Funker også veldig dårlig om dagen nå pga at jeg er stup trøtt.., gjesp..,

Har lest at man bør slutte med nattmat/nattamming rundt 6 mnd pga at tarmene til de små trenger hvile. Men vet ikke om de anbefaler noe annet nå da... Håper ikke det ;)

Aldri hørt om. :P Hun sluttet med nattmat av seg selv, så jeg tror disse babyene regulerer på egenhånd. ;)

Her henger han i puppen fra sen formiddag til sen kveld! Vet ikke om det er pga lite melk eller behov for kos. Skal veie på torsdag, er planen. Og vurderer sterkt å prøve smokk snart.

De siste nettene har det vært max 1,5 timer søvn i strekk. :/ Zombietilstander i heimen kan man trygt si..
Cece, jeg priser meg lykkelig for at vi begynte med smokk! ;)

Noen flere som sliter med å få baby til å sove på dagen??? Mini er så urolig og jeg prøver alt! Jeg hadde virkelig trengt noen timer på øyet på dagen siden det blir lite nattesøvn...

Back
Topp