Uroer du deg over zikaviruset?

Nei egentlig ikke. Nå skal jeg forhåpentligvis snart få ut kidn og så da er vel faren over :p
 
Nei, verken jeg eller mannen har reist siste året og har heller ikke planer om det på noen år.
 
Jeg er litt bekymra, da noen i familien skal reise til mellom-Amerika, og vi begynner snart prøving. Vet ikke om viruset smitter sånn engang, har ikke peiling i det hele tatt :wideyed:
 
Har ikke satt meg så inn i dette viruset, så tenker ikke så mye på det. Er Spania utsatt? Vi prøver å bli gravide og skal dit i sommer.
 
Nei, og merker jeg har fått med meg lite av hele greia.

Håper de finner ut av hvor det kommer fra og klarer å gjøre de smittede friske såklart.
 
Nei, er ikke bekymret. Er gravid, men har ikke planer om å reise utenlands når jeg er gravid. Så ingen fare for å bli smittet uansett :)
 
Jeg er ikke bekymret siden jeg er ferdig med å formere meg.
Hadde jeg hatt planer om å bli gravid ville jeg muligens bekymret meg litt
 
Nei er ikke bekymret.

Anngående smitte via mygg eller myggmiddel i drikkevannet, så de senest på nyhetene denne uken at alle funn enda tydet på at det er smitte via mygg og ikke drikkevannet, som det har vært litt snakket om.
 
Jeg er litt bekymra, da noen i familien skal reise til mellom-Amerika, og vi begynner snart prøving. Vet ikke om viruset smitter sånn engang, har ikke peiling i det hele tatt :wideyed:

Det et blitt påvist smitte mellom mennesker via seksuell omgang. Ikke på noen annen måte.
 
Det et blitt påvist smitte mellom mennesker via seksuell omgang. Ikke på noen annen måte.
Okey så da er det egentlig hoppende likegyldig om noen kommer hjem med smitten altså? Haha jeg har bare hørt at det er skadelig for foster i mors liv, og jeg har ingen intensjoner om å reise dit i overskuelig fremtid :p Takke oss til den norske mygga, som bare klør :p
 
Back
Topp