Urinveisinfeksjon

ORIGINAL: Svartengel

Korleis går det med deg? Håper at medisinen hjelper deg[:)][:)]

Går bedre, begynte på medisinen på lørdag, kjenner smertene kommer når det har gått lang tid mellom tablettene. Og har ikke svimt av flere ganger heller heldigvis[:)] får håpe du også slipper det Svartengel, men lurt å informere venner og bekjente ja[;)]

Antibiotika dreper både de slemme og de snille bakteriene, og derfor har man lettere for å få soppinfeksjon etter en kur. Men det er jo kjapt fikset med en stikkpille, så ta heller medisinen så du ikke får nyrebekkenbetennelse.

Noen som vet om det er ok å spise tranebærtabletter når man er gravid? Ser det står på pakken at gravide skal kontakte lege før de tar det... Funker bra på meg for å forebygge uvi.. Fikk litt utslag på urinprøve i dag ang uvi, men de skulle sende inn prøven.. Får beskjed om 2 dager om jeg må ta medisiner.. Fikk resept på selexid..

ORIGINAL: TøttaMedKnøttet

ORIGINAL: Svartengel

Korleis går det med deg? Håper at medisinen hjelper deg[:)][:)]

Går bedre, begynte på medisinen på lørdag, kjenner smertene kommer når det har gått lang tid mellom tablettene. Og har ikke svimt av flere ganger heller heldigvis[:)] får håpe du også slipper det Svartengel, men lurt å informere venner og bekjente ja[;)]

Det er bra, du må passe på den lille[:)][:)] Ja men no er eg synleg gravid, så slepp å tenke så mykje på det, går ann å skjøna det om eg plutseleg besvime no[:)][:)]

ORIGINAL: Oslojente26

Noen som vet om det er ok å spise tranebærtabletter når man er gravid? Ser det står på pakken at gravide skal kontakte lege før de tar det... Funker bra på meg for å forebygge uvi.. Fikk litt utslag på urinprøve i dag ang uvi, men de skulle sende inn prøven.. Får beskjed om 2 dager om jeg må ta medisiner.. Fikk resept på selexid..

Trur eg fekk lov å ta ein slik tablett av min lege men det beste er om du tek med pakningen og snakker med din lege[:)][:)]

jeg har akkurat gått på en kur av Selexid! TA DEM[:D]

Back
Topp