Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel en av tingene de undersøker når man leverer urin til hver svangerskapskontrollHvis dere ikke har symptomer, hvordan vet dere at dere har fått uri da?
Var 12 uker denne uken og var på første svangerskapskontroll der de sjekker dette.Hvis dere ikke har symptomer, hvordan vet dere at dere har fått uri da?
Jeg fikk +1 på urinprøver, kan det tyde på uvi?Var 12 uker denne uken og var på første svangerskapskontroll der de sjekker dette.
Jeg vet ikke... Absolutt ingen ekspert. Har aldri hatt urinveisinfeksjon tidligere.Jeg fikk +1 på urinprøver, kan det tyde på uvi?
Spørs hva du hadde pluss på da?Jeg fikk +1 på urinprøver, kan det tyde på uvi?
+1 L står detSpørs hva du hadde pluss på da?
+1 L står det
Takk! Har begynt på penicillin-kuren nå. Håper det går fort over.Jeg har hatt urinveisinfeksjon under graviditeten nå og det var megasmertefullt veldig akutt. Jeg fikk selexid, en type antibiotika for UVI du kan bruke under graviditeten. Jeg ble kvalm og kastet opp ca en halvtime etter nesten hver gang jeg tok pillene så reagerte på de. Fullførte likevel kuren fordi det jo er veldig viktig, ikke minst når du er gravid!
Lykke til, håper det går over greit med antibiotikaen!
Ja, det er visst veldig vanlig å få det under graviditet.Er det lett å få UVI i gravidteten selv om man aldri har hatt det tidligere også?
Mamma og søstra mi sliter med at de aldri merker at de får UVI, slik at den går rett over til nyrebekkenbetennelse. Vil helst unngå det![]()
Samme her. Helt normalt i graviditeten iflg legenTror det er så lite at det kan være forurensing i skjeden/utflod.
Jeg hadde +3L på første kontroll, men det var ingenting![]()