hvordan bli kvitt smertene fort uten pencelin ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å bli kvitt urinveisinfeksjon drikk mye surt som appelsinjuice og ta tranebær (finnes i kapsler og flytende, kjøpes på apotek). Drikk ellers mye væske. Hold deg unna søtt. God bedring!hvordan bli kvitt smertene fort uten pencelin ?
Takk for det, ja holdt meg til te med sitron i, i dag men føler ikke det har hjelpt noe særlig :/For å bli kvitt urinveisinfeksjon drikk mye surt som appelsinjuice og ta tranebær (finnes i kapsler og flytende, kjøpes på apotek). Drikk ellers mye væske. Hold deg unna søtt. God bedring!
Hjelper ikke så fort da. Er ikke sikkert det hjelper i hele tatt. Aldri hørt at te kurerer uvi.Takk for det, ja holdt meg til te med sitron i, i dag men føler ikke det har hjelpt noe særlig :/
Helt sant, fikk uvi en gang da eg var på besøk i Oslo og kjørte til legevakten, men fikk ingenting av dem, de sa at det skulle nokså forsvinne av seg selv... Det dummeste jeg har hørt, måtte vente i 3 dager til men mye smerter og da jeg kom hjem så var det direkte til fastlegen hvor jeg fikk antibiotika. Hjalp med det samme, så nå vet jeg, bare antibiotika hjelper.Dersom du har fått uvi er det ikke noe annet enn Penicillin som hjelper. Det er mye som kan forebygge, men ikke fjerne, om du har fått det ordentlig. Er du gravid, så dra til legevakta. Greit å komme seg til legen så fort som mulig allikevel altså, du vil ikke at dette skal spre seg.
Sur drikke, masse masse vann etc kan være med på å forebygge, men ikke ta bort. Tranebær har aldri funket på meg. Jeg har hatt kronisk uvi i over 20 år, så vet litt om emnet. God bedring.
Er gravid i førstetremester. Ringte legevakten i dag men de hadde ikkje den pencelinen eg kunne ta med tanke på graviditet. Fikk beskjed om å komme i morgen når apoteket hva åpnet. Derfor eg lurte på om det hva noe som funket litt raskt mest med tanke på ubehaget over blæren og vondt når eg tisser.
Eg reiste til legevakten i nabokommunen får de hadde den pencelinen eg trengende. Klarte ikke vente til i morgen da eg begynte å tisse reint blod. :/ har tatt fyste kuren å håper den virker sjapt, eg springer nå mellom sengen å do får å tisse hvert 10 min med varmeflaske på magen.Ville ikke gått med en uvi, spesielt ikke som gravid. Jeg har en historie med mange nyrebekkenbetennelser og hvis du syns det er vondt med en vanlig uvi vil du ikke la det gå opp i nyrebekkenet for det er ganske så *banneord*. Har selv nettopp avsluttet en antibiotikakur for uvi (er i tredje trimester) og det tok knekken på det med en gang. Satser på at du får en kur i morgen som tar knekken på det, i mellomtiden er det viktig at du drikker godt. God bedring
Eg reiste til legevakten i nabokommunen får de hadde den pencelinen eg trengende. Klarte ikke vente til i morgen da eg begynte å tisse reint blod. :/ har tatt fyste kuren å håper den virker sjapt, eg springer nå mellom sengen å do får å tisse hvert 10 min med varmeflaske på magen.
Takk for detHåper på snarlig virkning og at du får hvilt deg litt
Eg reiste til legevakten i nabokommunen får de hadde den pencelinen eg trengende. Klarte ikke vente til i morgen da eg begynte å tisse reint blod. :/ har tatt fyste kuren å håper den virker sjapt, eg springer nå mellom sengen å do får å tisse hvert 10 min med varmeflaske på magen.
Takk for det eg og har det ofte på vinteren og våren, tisser blod hver gang:/ har hat nyrebekkenbetennelse 1 gang å det hva j****. Svimte av hver gang eg sto pga smerter endte til slutt på sykehuset i 2 uker med intravenøs behandling.Bra du ikke ventet! Jeg har hatt mye uvi og aldri tisset blod! Høres ut som om det var på full fart opp til nyrene dine. Ønsker deg god bedring fort!
Det der stemmer ikke for alle da.. har hatt uvi sikkert 20 ganger selv og bare EN gang har jeg måttet krype til korset og gå til legen for å få penicillin.. og da snakker jeg ordentlig uvi med tissing av piggtråd og blod altså, mange ganger. For meg funker tranebær og noen andre veldig gode urter for urinveiene hver gang.Dersom du har fått uvi er det ikke noe annet enn Penicillin som hjelper. Det er mye som kan forebygge, men ikke fjerne, om du har fått det ordentlig. Er du gravid, så dra til legevakta. Greit å komme seg til legen så fort som mulig allikevel altså, du vil ikke at dette skal spre seg.
Sur drikke, masse masse vann etc kan være med på å forebygge, men ikke ta bort. Tranebær har aldri funket på meg. Jeg har hatt kronisk uvi i over 20 år, så vet litt om emnet. God bedring.