Urimelig?

Forstår du er skuffet når du er alene om et sykt barn og nå samtidig er syk.. Satser på han tar kontakt snart:) god bedring til dere begge❤️

Dersom han lovte at han skulle ringe en gang om dagen, er du ikke urimelig når du forventer det. Spesielt siden mini har vært syk.

Eh, er ganske sikker på at min mann ville ringt både to og tre ganger om dagen. Akkurat dette med morsdag og farsdag tar vi ikke så tungt på, men han ville nok likt å vite hvordan det gikk med dattera i hvertfall...

Litt merkelig å sende ham vekk pga sykdom da. Har aldri hørt om det før - noen spesiell årsak til det utenom at det er fælt å spy? (Edit: å, fordi han skulle reise fredagen! Aha, litt treig. Skjønte det nå)

Ville vært fullstendig rasende rabiat forresten. Om han så hadde mista mobilen skulle han da klart å melde fra til meg på et vis!

Jeg kan også irritere meg over slike ting. Og blir veldig lei meg og skuffet. Men så tar jeg meg i det og heller tar en Tlf til han og spør rolig hvorfor han
Ikke har ringt. Kommer ingen vei med å syns det er dårlig gjort. De tenker ikke på det.
Jeg var på sykehuset hele fredagen, han var borte på jobb og han ringte meg ikke før sent sent på kvelden og lurte på hvordan det gikk.
Jeg var dritskuffa over han, men som han da, hadde det vært alvorlig så hadde du ringt. Han var å jobbet...

Ta en Tlf til han ;)

Forstår du er skuffet når du er slitten. Men beste er å prate i sammen;)

Skjønner godt at du er frustrert :( God bedring til deg! Ikke noe moro.. Men han har det nok travelt og veeldig gøy/sover etc.. Sambo hadde nok ikke ringt, har ikke forventa det heller siden han aldri drar ut med gutta, og vi har vært sammen 10 år.

Jeg ville nok blitt sint ja, forventer å snakke med mannen min hver dag når vi er borte fra hverandre, og syns ikke det er urimelig. Han forventer det samme når jeg har min årlige ferie med mamma (mannfolk ikke tillatt). Spesielt ville jeg ønsket mer kontakt hvis jeg var hjemme med syke barn.

Vet ikke hva som er vanlig for dere når dere er borte fra hverandre, men hvis det pleier å være ok at man ikke snakkes før ved hjemkomst (ved en helgetur) så er det jo derfor. Ikke sikkert han tenker over denne omgangssyken på samme måte som du siden han ikke har vært hjemme mens det har stått på :)

Jeg skjønner at du er frustrert. Du får tenke at han kanskje er et sted uten dekning eller ikke har strøm. Så blir ventetiden litt bedre frem til han ringer. Så får du heller spørre ham da.

Jeg syns nå det er helt rett å rinlig at han ringer og tar kontakt for å høre hvordan det står til.

Hadde faktisk blitt rimelig skuffa og såret om jeg hadde følt at sambo ikke ofret meg og barna en tanke når han var borte. Hadde ikke forventet at han skulle ringe hvis han ikke sa det, men hadde jo forventet at han tenkte litt på hvordan det stod til hjemme når hele gjengen er syke. Hadde det vært meg hadde jeg hatt megadårlig samvittighet for å reise fra dem midt oppi no slik sykdom hvertfall

Hadde egentlig ikke brydd meg så mye. Sur fordi jeg måtte bli syk, men det er jo ikke hans feil.
Vi ringer ikke daglig når vi er borte fra hverandre, men pleier å chatte en del, hadde blitt litt hmf hvis han ikke sendte meg noe som helst på flere dager.

Jeg hadde vært fly forbanna. Det minste jeg hadde forventet var at han tok kontakt og spurte hvordan det gikk.

Jeg hadde nok forventet at han tok kontakt, men om han ikke gjorde det så hadde det ikke brydd eg så mye i grunn.
regner ed han koser seg på tur:)

Jeg hadde forventet meg noen mld og spm om hvordan det gikk.

Det går an å bry seg om familien sin selv om man ikke er hjemme.

Eg hadde nok blitt rimeleg fornærma, forventa at mannen skal ta kontakt for å høyre korleis det går når han er på tur, spesielt om me var sjuke da han reiste.
God bedring, og håpar du høyrer noko snart, har du sendt mld/ringt og ikkje fått svar?

Hører som regel ikke noe fra mannen hvis han er borte....kan vel til nød sende en mld, men han ringer aldri...

Hadde blitt skuffa!

Back
Topp