Urimelig?

Her hadde neppe mannen min dratt på vennetur hvis vi har ligget syke!
Men han er ofte på jobbreise og da ringer e han og han ringer meg. Er vi syke så ringer han ofte eller sender en sms og hører kor det går. Har han da mulighet for å bli fort ferdi med det han jobber med tar han første flyet hjem.

Hadde blitt megasur hvis han ikke tok kontakt i det hele tatt når han har vært bortreist!

Hadde virkelig ønsket litt kontakt ja :o kjedelig å føle seg utelatt!
Selv om mannen bør få kose seg og fortjener alenetid osv, så er det veldig betryggende med ei melding hvertfall

Jeg hadde vært rasende! Synes ikke det er urimelig i det hele tatt! Men jeg tror desverre mannfolk er sånn, og spesielt når ikke vi damer er tilstede....

Jeg synes ikke det er urimelig å forvente at mannen gir lyd fra seg, spesielt når han vet at jenta er syk. Selv hadde jeg sikkert ringt ham og hørt hvordan det gikk :) God bedring!

Ikke quote.

Takk for svar alle. Har vært så dårlig resten av dagen at jeg ikke har vært på nett. Han ringte til slutt i dag, og ble lei seg når han hørte hvordan det sto til. Resten får vi ta når han er hjemme igjen.

Jeg forventet ikke st han skulle være hjemme med oss, men omtanke syns jeg godt jeg kan kreve. Vi har vært sammen i evigheter og vi reiser endel begge to i jobbsammenheng. Men vi ringer alltid hverandre, hver dag.

Men uansett: takk fine dere. Noen ganger må man høre med andre om man er på bærtur eller ikke.

Ikke quote. Jeg fjerner etter hvert.

I stedet for å bli skuffet, hadde jeg heller ringt og spurt om han hadde det bra. Vi prøver å Være mest mulig uten tlf når vi er på tur, da jeg syns det er en uting.
Det hender ofte at han ikke har mulighet til å ringe når han jobber hele helger, syk eller ei:)

Jeg hadde reagert, men så er jeg også vant til at sambo sender meldinger og/ eller ringer flere ganger i løpet av arbeidsdag for å høre hvordan det går om barna er syke... vi snakkes også minst en gang om dagen om han f.eks reiser alene nordover, der han er fra :-)

Back
Topp