Uren hud

Kamomilla

Blir kjent med forumet
Jeg har aldri hatt noe problemer med uren hud, men nå etter jeg ble gravid dukker den ene kvisen etter den andre opp. Er det noen som har gode tips til kremer/ renseprodukter som kan hjelpe?

Slenger meg på denne! Har jo blitt 14 år i ansiktet og på brystet.. ser jo helt latterlig ut=P

Har prøvd de fleste renseserier. EmerginC holder nesten huden min problemfri :) Men mine problemer kommer aldri til å forsvinne helt pga sykdom.

Det hjelper å rense og å tilføre fuktighet. Men alt får vi nok ikke bort, er hormonene som herjer med oss;)

Har en svær kviselikbende klump ved siden av kneet som er ganske betent.. Kom plutselig i går.. Greier bare klemme ut litt verk men ikke mye.. Men det er mye mer inni der men det sitter så dypt.

Også mye mer kviser i ansikt og på rygg.. De blir større nå enn vanlig

Masse kviser på hele haka! Pleier aldri å ha det!

Jeg har også masse! Finnes en krem fra apoteket til kviser, og jeg bruker consealer fra dermologika som skal tørke ut kvisen jeg dekker over :-P funker ish, kremmen fra apoteket har jeg ikke kjøpt enda.

Nå har jeg vært hos hudpleier og hun anbefalte EmerginC. Jeg kjøpte travel pack (da fikk man med mange av kremene og rensene, uten at det kostet så alt for mye), og har prøvd dette ut noen dager. Og jeg merker allerede ganske stor forskjell! Disse produktene er helt økologiske og trygge når man er gravid. Må si jeg er veldig overrasket over at det funket så fort.

Nå har jeg vært hos hudpleier og hun anbefalte EmerginC. Jeg kjøpte travel pack (da fikk man med mange av kremene og rensene, uten at det kostet så alt for mye), og har prøvd dette ut noen dager. Og jeg merker allerede ganske stor forskjell! Disse produktene er helt økologiske og trygge når man er gravid. Må si jeg er veldig overrasket over at det funket så fort.

Jeg sa EmerginC. De er helt fantastiske, ikke sant? :D

Så kjapt? Hvor kjøpes disse og hva er prisen?

Så kjapt? Hvor kjøpes disse og hva er prisen?

De kan kjøpes bla på vakkerhud.no og blivakker.no
Jeg har deglazing toner+cleanser, og de koster 200,- per på blivakker nå :) Tror forøvrig alle cleanserene og tonere koster det. De er i hvert fall drøye i bruk.

Ja, tidenes tips! Jeg er strålende fornøyd:)

Back
Topp