Uregelmessig menstrasjon..

Nei der sier du noe. Det er jo det vi sier til barna da de ikke får som de vil hele tiden..

Det ordner seg nok for oss begge snart!!

Lykke til!!

Hvis EL testen viste riktig i stad - så har jeg EL i nærmeste framtid. Da er det vel bare en ting som gjelder.....
 
heisan.
har selv gått på p sprøyta, å legen har sakt til meg at det kan ta opptil 1.5 til 2 år[:'(]
men p piller trodde jeg ikke satt i så lenge.[:)]
lykke til[;)]
 
ORIGINAL: Karianne

Nei der sier du noe. Det er jo det vi sier til barna da de ikke får som de vil hele tiden..

Det ordner seg nok for oss begge snart!!

Lykke til!!

Hvis EL testen viste riktig i stad - så har jeg EL i nærmeste framtid. Da er det vel bare en ting som gjelder.....


Takk - lykke til til dere også [:)]
 
Hei hei.. Leste igår at det ikke var positivt med sykluser på under 25dager. For da fikk ikke det befruktede egget tid til å feste seg før hormonene slutter og produsere nok hormoner... og da skilles det ut sammen med menstruasjonsblødningen... Det kaltes defekt luthealfase eller noe sånt... Les om det på www.pernille.info .... Men er vel ikke nødvendig med 60 dagers sykluser.. hmmmm... VIL ha tante rød NÅÅ
 
ORIGINAL: Trine82

Hei hei.. Leste igår at det ikke var positivt med sykluser på under 25dager. For da fikk ikke det befruktede egget tid til å feste seg før hormonene slutter og produsere nok hormoner... og da skilles det ut sammen med menstruasjonsblødningen... Det kaltes defekt luthealfase eller noe sånt... Les om det på www.pernille.info .... Men er vel ikke nødvendig med 60 dagers sykluser.. hmmmm... VIL ha tante rød NÅÅ


Det var det jeg var redd for ja...Årh...[:'(]
 
Vel,du kan jo prøve og ha sex hverdag? Da vet du iallefall at du ikke kan bomme på eggløsning![:D] Et sikkert elendig råd,men sex er jo det eneste som funker! Klem
 
Har prøvd det du, men takk for tipset..[;)]
 
Jeg har lest at man kan bli fortere gravid rett etter mensen hvis man har sykelus på 25 dager og mindre....
 
Har alltid sex den dagen jeg er ferdig med mensen..Men det frister ikke å ha sex før jeg er ferdig..[:'(]
 
Nei, skjønner hva du mener med det [:)]
Har alltid sex rett etter mensen selv, men har ikke fått resultat av det ennå... Har akkurat begynt å få lengre sykelus, skjønner ikke helt hvorfor den begynner å tulle sånn etter 7 mnd...
 
Blir gal av dette her...[:@]

Hater å vente, å ikke vite..Det blir sikkert ikke bedre av å tråle hele internett for info å prate om det hele tiden heller...[;)]
 
Skjønner hva du mener med det... Jeg merker at jeg plutselig ble veldig opphengt i alt som har med baby å gjøre etter jeg meldte meg inn i forumet.......
Men det er veldig gøy å prate med dere
Ordentlig digg å få prate med flere av dere som har det på samme måte [:D]
 
Det er jeg enig i [:D] Virker som en koselig gjeng her.

Har vært å sniklest på snart mamma, og det er ikke noe oppløftende for øyeblikket..Har bare enda mer lyst på..[;)]
 
Jeg vet, jeg får skikkelig lyst jeg også [:D]
En eller annen gang må det bare gå, hadde man bare visst hvor lenge man må vente på at det skal skje...
 
Vi er vertfall sikker på at vi vil ha barn vertfall..[:)] Har en veninne som sliter litt motsatt, mannen vil men hun vil ikke..Er jammen ikke bare bare det heller...
 
Det må være skikkelig dritt...
er så utrolig glad for at jeg har funnet meg en som også ønsker seg barn i ung alder
 
Vi er også veldig enig der, takk og pris..
 
Jeg trur ikke du har EL i det hele tatt... Har man sykluser under 25 dager så er det vanlig at man ikke har EL. Det var det gynekologen min sa.... Jeg hadde så korte sykluser og har heller ingen EL, Kan være lett å fikse på det, med noen hormoner. Spennende å se om jeg får EL nå. Begynner første hormonkur i mårra!!!
 
Uff...Er det jeg er redd for...[:(]

Men jeg skjønner ikke hvordan det kan forandre seg sånn? Jeg har jo tydeligvis hatt eggløsninger tidligere - siden jeg har en sønn..
 
Back
Topp