Uplanlagt gravid

Sopha

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Positiv test i dag gitt. Symptomer er de veldig blå blodårene på brystene.
Takler ikke hormonell prevensjon, så vi har hoppet av i svingen. Dette er den ene gangen han glemte å hoppe av i svingen... er ikke helt klar, har to barn fra før, men shit happens!

Jeg er i samme situasjon selv. Har to fra før og var ikke klar for nummer tre så fort. Vi satset på grønne dager, men denne ene dagen viste seg i ettertid å ikke være sååå grønn :rolleyes:
Vi får satse på at dette blir fint etter hvert som tanken på barn nummer tre får modnet litt! :)

Her var heller ikke nr 3 planlagt. Vi var egentlig fornøyd med to, og yngste fyller 5 år til sommeren...
Har fremdeles noen dager der jeg tenker "hva er det vi begir oss ut på?" Men mesteparten av tiden gleder vi oss og håper disse første 12 ukene går bra.

Ikke planlagt her heller. Samboer ville egentlig ikke ha flere barn (han har 2 fra før av) og vi har en sammen. Han er klar over at jeg ikke går på prevensjon, og vi har som regel hoppet av i svingen, men dette skjedde den ene gangen han fullførte og tilfeldigvis rett før eggløsning tydeligvis :p jeg er både glad og litt lei meg, for visste ikke helt hvilken reaksjon han kom til å ha. Enn så lenge tror jeg han er litt i sjokk, men håper han kan glede seg like mye som jeg gjør :) for alt vi vet, så kan det jo gå galt også..

Ikke planlagt her heller. Samboer ville egentlig ikke ha flere barn (han har 2 fra før av) og vi har en sammen. Han er klar over at jeg ikke går på prevensjon, og vi har som regel hoppet av i svingen, men dette skjedde den ene gangen han fullførte og tilfeldigvis rett før eggløsning tydeligvis :p jeg er både glad og litt lei meg, for visste ikke helt hvilken reaksjon han kom til å ha. Enn så lenge tror jeg han er litt i sjokk, men håper han kan glede seg like mye som jeg gjør :) for alt vi vet, så kan det jo gå galt også..
Her var det rett før de fruktbare dagene. Tok en eggløsningstest dagen etter som viste negativ, men må jo virkelig ha vært en supersvømmer...! Så lenge han ikke trygler på sine knær om en abort så tror jeg det kommer til å gå fint for dere <3

Her var heller ikke nr 3 planlagt. Vi var egentlig fornøyd med to, og yngste fyller 5 år til sommeren...
Har fremdeles noen dager der jeg tenker "hva er det vi begir oss ut på?" Men mesteparten av tiden gleder vi oss og håper disse første 12 ukene går bra.
Her er barna 8 og straks 2 år. Har virkelig store problemer med bekkenet, og skal (vel, skulle?) Inn til vurdering av injeksjon/operasjon.

Her er barna 8 og straks 2 år. Har virkelig store problemer med bekkenet, og skal (vel, skulle?) Inn til vurdering av injeksjon/operasjon.
Huff, høres ikke greit ut med bekkenet.
Jeg har hatt knirkefrie svangerskap tidligere. Med yngste var jeg på fjelltur da jeg var på overtid (ikke at det satt i gang fødselen). Så jeg har sluppet billig unna det meste.

Velkommen hit, og lykke til i svangerskapet ♥️ Sikker på at dere får vendt dere med tanken etterhvert ♥️

Her var det rett før de fruktbare dagene. Tok en eggløsningstest dagen etter som viste negativ, men må jo virkelig ha vært en supersvømmer...! Så lenge han ikke trygler på sine knær om en abort så tror jeg det kommer til å gå fint for dere <3
Vi fikk snakket litt i kveld. Han er glad, men litt bekymret ang det økonomiske. Jeg har vært og er permitter pr dags dato, men skal tilbake i jobb fra neste uke ser det ut som, så må jobbe endel de neste månedene for å spare opp en god buffer til permisjon. Så må jeg mest sannsynlig bytte jobb etter endt permisjon :) men det går jeg med på så lenge han var så positiv som han var :) så ja, kanskje dette kan ordne seg for oss :love7

Tok tre tester i går. Har egentlig visst det før jeg tok testen tidligere, men denne gangen her tar det visst litt tid...!

Sniker litt fra august. Var ikke planlagt her heller. Stod å vurderte sterilisering, sånn seriøst. Men tror alt skjer for en grunn. Det tok faktisk ett par uker før jeg klarte å fortelle det til noen, ink samboer. Nå har det gått opp for meg, men sambo er fortsatt ikke helt der jeg er. Han ligger jo noen uker bak meg også. Men nå gleder jeg meg, og sambo er ok med tanken. Så bare gi det litt tid. Man angrer aldri på de barna man fikk. :Heartred

Sniker litt fra august. Var ikke planlagt her heller. Stod å vurderte sterilisering, sånn seriøst. Men tror alt skjer for en grunn. Det tok faktisk ett par uker før jeg klarte å fortelle det til noen, ink samboer. Nå har det gått opp for meg, men sambo er fortsatt ikke helt der jeg er. Han ligger jo noen uker bak meg også. Men nå gleder jeg meg, og sambo er ok med tanken. Så bare gi det litt tid. Man angrer aldri på de barna man fikk. :Heartred
Han har noen gode poenger med hvorfor det ikke passer med ett barn til akkurat nå, men han forstår også hvor ønsket det er fra min side, og nå som det har skjedd må vi på en måte bare ta det som det er. Skulle det selvfølgelig gå galt, så blir det nok ikke noe prøving på en stund, men jeg tror også at dette på en måte var meningen - selv om det absolutt ikke passer :) håper vi får snakket mer ut om dette og mulige løsninger - og jeg er villig til å begynne i en ny jobb etter permisjon om det er det som skal til for at familielivet skal kunne gå opp i opp :)

håper din mann også kommer til å glede seg over lille mirakelet i kroppen din :Heartred

Gratulerer!:) Hvor gamle er barna dere har fra før av? Venter selv 3 barnet:) Planlagt da.

Back
Topp