Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen hit, skulle det stå!Velkommen i hit!![]()
Her var det rett før de fruktbare dagene. Tok en eggløsningstest dagen etter som viste negativ, men må jo virkelig ha vært en supersvømmer...! Så lenge han ikke trygler på sine knær om en abort så tror jeg det kommer til å gå fint for dere <3Ikke planlagt her heller. Samboer ville egentlig ikke ha flere barn (han har 2 fra før av) og vi har en sammen. Han er klar over at jeg ikke går på prevensjon, og vi har som regel hoppet av i svingen, men dette skjedde den ene gangen han fullførte og tilfeldigvis rett før eggløsning tydeligvisjeg er både glad og litt lei meg, for visste ikke helt hvilken reaksjon han kom til å ha. Enn så lenge tror jeg han er litt i sjokk, men håper han kan glede seg like mye som jeg gjør
for alt vi vet, så kan det jo gå galt også..
Her er barna 8 og straks 2 år. Har virkelig store problemer med bekkenet, og skal (vel, skulle?) Inn til vurdering av injeksjon/operasjon.Her var heller ikke nr 3 planlagt. Vi var egentlig fornøyd med to, og yngste fyller 5 år til sommeren...
Har fremdeles noen dager der jeg tenker "hva er det vi begir oss ut på?" Men mesteparten av tiden gleder vi oss og håper disse første 12 ukene går bra.
Huff, høres ikke greit ut med bekkenet.Her er barna 8 og straks 2 år. Har virkelig store problemer med bekkenet, og skal (vel, skulle?) Inn til vurdering av injeksjon/operasjon.
Vi fikk snakket litt i kveld. Han er glad, men litt bekymret ang det økonomiske. Jeg har vært og er permitter pr dags dato, men skal tilbake i jobb fra neste uke ser det ut som, så må jobbe endel de neste månedene for å spare opp en god buffer til permisjon. Så må jeg mest sannsynlig bytte jobb etter endt permisjonHer var det rett før de fruktbare dagene. Tok en eggløsningstest dagen etter som viste negativ, men må jo virkelig ha vært en supersvømmer...! Så lenge han ikke trygler på sine knær om en abort så tror jeg det kommer til å gå fint for dere <3

Sniker litt fra august. Var ikke planlagt her heller. Stod å vurderte sterilisering, sånn seriøst. Men tror alt skjer for en grunn. Det tok faktisk ett par uker før jeg klarte å fortelle det til noen, ink samboer. Nå har det gått opp for meg, men sambo er fortsatt ikke helt der jeg er. Han ligger jo noen uker bak meg også. Men nå gleder jeg meg, og sambo er ok med tanken. Så bare gi det litt tid. Man angrer aldri på de barna man fikk.Ikke planlagt her heller. Samboer ville egentlig ikke ha flere barn (han har 2 fra før av) og vi har en sammen. Han er klar over at jeg ikke går på prevensjon, og vi har som regel hoppet av i svingen, men dette skjedde den ene gangen han fullførte og tilfeldigvis rett før eggløsning tydeligvisjeg er både glad og litt lei meg, for visste ikke helt hvilken reaksjon han kom til å ha. Enn så lenge tror jeg han er litt i sjokk, men håper han kan glede seg like mye som jeg gjør
for alt vi vet, så kan det jo gå galt også..

Han har noen gode poenger med hvorfor det ikke passer med ett barn til akkurat nå, men han forstår også hvor ønsket det er fra min side, og nå som det har skjedd må vi på en måte bare ta det som det er. Skulle det selvfølgelig gå galt, så blir det nok ikke noe prøving på en stund, men jeg tror også at dette på en måte var meningen - selv om det absolutt ikke passerSniker litt fra august. Var ikke planlagt her heller. Stod å vurderte sterilisering, sånn seriøst. Men tror alt skjer for en grunn. Det tok faktisk ett par uker før jeg klarte å fortelle det til noen, ink samboer. Nå har det gått opp for meg, men sambo er fortsatt ikke helt der jeg er. Han ligger jo noen uker bak meg også. Men nå gleder jeg meg, og sambo er ok med tanken. Så bare gi det litt tid. Man angrer aldri på de barna man fikk.![]()