Update

Åh lykke, så spennende!! :) :) :)

Krysser alt som krysses kan, håper spiren din klamrer seg fast de neste 40 ukene! :)

Gratulerer som ruger, og lykke til! :)

Så spennende!!! Lykke til!

Takk takk :)
Ja, dette er altså sykt spennende!! Det er altfor lenge å vente syns jeg:p
I et øyeblikk tenker jeg at jeg er gravid, i det neste begynner jeg omtrent å grine fordi jeg er sikker på at det ikke har gått.. Haha, stakkar mannen min!! Jaja:rolleyes:

Gratulerer og lykke til!
Er selv 4+3 med donoregg :) og har en liten 10 måneder gammel donoreggdatter sovende ved siden av meg nå fra første forsøket <3

Gratulerer så mye, så utrolig spennende :D:D

Klart det er håp!!! Min datter er fra ferskforsøket og mini i magen nå er fra fryseforsøket :) Hvor mange egg satt du inn? Jeg har satt inn 2 begge ganger og første ble en og etter hcg prøven i går å dømme blir det troligvis en denne gangen også :)

Satte bare inn et egg. Pga min diagnose vil det ikke være forsvarlig med eventuelle tvillinger. Men ho sa det var et veldig bra embryo da:) Så nå får vi se..
Hvor var du/dere og hadde denne prosessen?

Nei, vil jo si det holder med en av gangen jeg også ;) Sist mistet jeg en tvilling i uke 9/10 og det var veldig trist selvfølgelig..
Vi går hos Reproft i Tjekia. Utrolig bra og proff klinik. 70,3% (!!) av de som setter inn donoregg blir gravide! Er på et forum som er for folk som går der, jeg tuller ikke om jeg sier at 9 av 10 blir gravide. Det virker som om det nesten bare er i helt spesielle fall at man ikke blir gravid.
Hvor går du/dere?

Vi har hørt til i Riga. Har vært veldig fornøyd med informasjonen og behandlingen der. De skriver på sine nettsider at de har en suksessrate på 65 prosent ved eggdonasjonsprogrammet.

Hvordan følte du deg etterpå? Jeg er litt støl og litt oppblåst føler jeg..Hehe..
Og hvor tidlig testa du?

Hvorfor har ikke jeg snakka med deg før.??!! Haha..:laughing002

Jeg er helt ny på forumet, visste ikke at det fantes andre her som gjør eggdonasjon :) Koselig med flere i samme båt :D

Har hørt mye bra om Riga :) Er det fersk eller frys egg du har? Vi fikk 6 egg som klarte seg på ferskforsøket, satt 2 tilbake og så ble det 4 på frys. Har 2 på frys etter det her :)

Etter forsøket eller fra når jeg startet med progesteron så kjente jeg meg litt gravid, oppblåst, ømme pupper osv. Men jeg begynte å kjenne meg gravid etter 3 dager. Sist kjente jeg det etter 4 dager. Merkelig med det, alle de årene man har prøvd selv og hver måned hatt masse symptomer og trodd man er gravid, det er ikke helt det samme som når man faktisk er gravid :) Det kjennes litt annerledes på en måte.

Første gang testet jeg 5 dager etter insettelse av 5 dagers embryo. Fikk positivt etter 2 min <3 trodde seriøst jeg skulle dø lol
Nå så var jeg utrolig optimistisk, hadde jo satt inn 2 toppen hatching blastosyster grad en som var 6 dagers og forventet at jeg skulle få positivt etter 3 dager :p men nei, fikk difuse spøkelsesstreker på billigtester ett par dager. Så på kvelden 4 dager 19 timer etter insettelse fikk jeg en fin liten linje :) <3 Så tok jeg en digital på morgenen etter og fikk gravid 1-2 <3 Og det er en uke siden i morgen altså :D

Jeg anbefaler at du bruker skikkelige tester om du skal teste tidlig, eller så kan du fort bli veldig stresset. Jeg hadde tidligst testet 5 dager etter om du har satt inn 5 dagers. Har du det?

Oj, det er så mye jeg vil skrive haha... Kult vi er fler :D

Back
Topp