Jeg er helt ny på forumet, visste ikke at det fantes andre her som gjør eggdonasjon

Koselig med flere i samme båt
Har hørt mye bra om Riga

Er det fersk eller frys egg du har? Vi fikk 6 egg som klarte seg på ferskforsøket, satt 2 tilbake og så ble det 4 på frys. Har 2 på frys etter det her
Etter forsøket eller fra når jeg startet med progesteron så kjente jeg meg litt gravid, oppblåst, ømme pupper osv. Men jeg begynte å kjenne meg gravid etter 3 dager. Sist kjente jeg det etter 4 dager. Merkelig med det, alle de årene man har prøvd selv og hver måned hatt masse symptomer og trodd man er gravid, det er ikke helt det samme som når man faktisk er gravid

Det kjennes litt annerledes på en måte.
Første gang testet jeg 5 dager etter insettelse av 5 dagers embryo. Fikk positivt etter 2 min <3 trodde seriøst jeg skulle dø lol
Nå så var jeg utrolig optimistisk, hadde jo satt inn 2 toppen hatching blastosyster grad en som var 6 dagers og forventet at jeg skulle få positivt etter 3 dager

men nei, fikk difuse spøkelsesstreker på billigtester ett par dager. Så på kvelden 4 dager 19 timer etter insettelse fikk jeg en fin liten linje

<3 Så tok jeg en digital på morgenen etter og fikk gravid 1-2 <3 Og det er en uke siden i morgen altså
Jeg anbefaler at du bruker skikkelige tester om du skal teste tidlig, eller så kan du fort bli veldig stresset. Jeg hadde tidligst testet 5 dager etter om du har satt inn 5 dagers. Har du det?
Oj, det er så mye jeg vil skrive haha... Kult vi er fler