Unormalt?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Frøkna nyser noen ganger om dagen(hver dag) og hoster noen dager(ikke hver dag). Hun kan få litt sånn "traktorpust"/tett når hun sitter men hodet fremover. Hun er helt frisk ellers :) er det unormalt? Er hun evt lett forkjølet?

Min nyser hver dag og han snorker hvis han sover med hodet framover. Kan snorke litt i våken tilstand også. :p

Frøkna nyser noen ganger om dagen(hver dag) og hoster noen dager(ikke hver dag). Hun kan få litt sånn "traktorpust"/tett når hun sitter men hodet fremover. Hun er helt frisk ellers :) er det unormalt? Er hun evt lett forkjølet?
Det er kort vei mellom nese og munn til de små! Masse rare lyder lager de.. Hoster og nyser er reflekser som er helt vanlig og livsnødvendige :)

Min nyser hver dag og han snorker hvis han sover med hodet framover. Kan snorke litt i våken tilstand også. :p
Nyser hele tiden, gjort det fra starten. Men nå er hun forkjølet og hoster i tillegg :(
Godt å høre det ikke bare er her :) svigers har kommentert det og sier det er så synd på henne så føler det er helt unormalt.
God bedring til den lille :)

Nyser masse og hoster litt her og :) Ikke hør på alt svigers sier, det gidder hvertfall ikke jeg :p

Høres ut som tilstanden her i huset :) Har og lurt litt på om det er normalt, men nå fikk jeg jo svaret på det ;)

Back
Topp